Tommy Hansen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Et av ørnenes flotteste event hittil. Startet på gamle gode Fornebu hvor ferden gikk til Trondheim og Værnes. Videre til Bergen,Flesland,for så å fly hjem igjen til kjære Fornebu! Her er noen utvalgte inntrykk fra turen: At gate 24 Fornebu Lined up for takeoff Braathens 247,cleared for takeoff rwy 24. Approach Værnes rwy 09 Ikke helt god sikt nei Shockwave lights doing their magic! Very short final Lined up at gate Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Fy **** så nice!! De fra approach i Tr.Heim var nydelige og stemningsfulle! Siter
Marius Helstad Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Var ikke det beste været under innflygning nei , så bare ut vinduet mitt før jeg startet og tenkte "damn, de skal få seg en fin innflygning " Siter
A L Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hehe, var ikke så bra nei.. men jeg var sikker på at rundt i bergensomerådet skulle det bli ett h******, men vi hadde 20kts på final så gikk greit.. Flotte bilder Tommy! takk for en fin tur! Siter
Tommy Hansen Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Det var alt i alt en BRA dag på Vatsim. :grin: Taxiing to rwy 09 for second leg. On cruise and descent into Flesland A lucky shot! Trangt om plassen på vei ned! :crazy: Ikke all verden sikt heller Startet ILS 1.6nm bak BRA375(Ivar),men med litt kreativ zig-zagging sågikk det bra med avstanden. Ivar var jo rutinert kjapp av banen så jeg fikk plutselig all verdens tid. :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Klar for avgang igjen. Bergen-Fornebu Apprach into Fornebu About to establish on ILS rwy 24,FBU Nede at gate. Dagen er over for LN-BRQ som oppførte seg pent og pyntelig som en dame av hennes karakter verdig. Takk for denne gang til alle som var med,kjempetur! Og takk til Ivar og hans engasjement,tiltak og entusiasme. Håper de som titter og ikke var med,ble fristet til å joine ørnene neste gang de flyr avgårde into the sunset! Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Flotte bilder fra en herlig tur Du fikk med meg på noe bilder ogå (BRA310) :grin: Siter
Tommy Hansen Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Takk Sindre,og ja,du var til stadighet der et steg foran meg. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Flotte bilder og takk for en finflott tur Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Dette var bra bilder ja. Denne liveryen var den peneste til Braathens synes jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.