Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå skal jeg lage ett eller annet til FS2002, men jeg har aldri prøvd det før så jeg trenger hjelp. Tenkte at jeg kanskje kunne begynne med å lage en repaint til et fly, men hvordan gjør jeg det? Hva programmer trenger jeg for å gjøre det?

Men jeg har egentlig lyst til å lage en flyplass, og da vet jeg at jeg må kjøpe et programm (selv om du kan få tak i noen gratis), og jeg har lyst på et bra programm, noen forslag? Er det noen som hvet hvilket program SimFlyers bruker til flyplassene sine?

Skrevet

Problemet er bare det at det ikke finnst noe skikkelig hjelp så vidt jeg kan se. Først så sa ba jeg om hjelp til å lage scenery's til FS2002, da sa alle at jeg skulle bruke Gmax. Så spurte jeg hvordan jeg skulle bruke det, og blei tipsa om tutorialsene. Men problemet var at tutoialsene ikke virker i Gmax hoss meg, så jeg ba nok en gang om hjelp, men da fikk jeg ikke svar.

Så som du ser, så er det ikke så mye hjelp. Hjelp!

Skrevet

Jaja, fant i vertfall en tutorial på flightsim.com som forklarte sånn ca. hvordan man skal lage et fly. Visst det er flere så lurer, så er det bare å se under "how to...". Har ikke sett noe på den, men tror den i vertfall viser de generelle funksjonene. Går det an å lage bevegelige deler i Gmax, som uttakbare hjul, uttakbar flaps osv.?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...