Arild Oldervoll Skrevet 18. januar 2002 Skrevet 18. januar 2002 Ok, nå skal jeg lage ett eller annet til FS2002, men jeg har aldri prøvd det før så jeg trenger hjelp. Tenkte at jeg kanskje kunne begynne med å lage en repaint til et fly, men hvordan gjør jeg det? Hva programmer trenger jeg for å gjøre det? Men jeg har egentlig lyst til å lage en flyplass, og da vet jeg at jeg må kjøpe et programm (selv om du kan få tak i noen gratis), og jeg har lyst på et bra programm, noen forslag? Er det noen som hvet hvilket program SimFlyers bruker til flyplassene sine? Siter
Karl R Pettersen Skrevet 18. januar 2002 Skrevet 18. januar 2002 Søk på forumet, det finnes noe info i eldre poster om dette. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Skrevet 18. januar 2002 var link til feil sted, skulle vere www.simflyers.net Siter
Arild Oldervoll Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Skrevet 20. januar 2002 Problemet er bare det at det ikke finnst noe skikkelig hjelp så vidt jeg kan se. Først så sa ba jeg om hjelp til å lage scenery's til FS2002, da sa alle at jeg skulle bruke Gmax. Så spurte jeg hvordan jeg skulle bruke det, og blei tipsa om tutorialsene. Men problemet var at tutoialsene ikke virker i Gmax hoss meg, så jeg ba nok en gang om hjelp, men da fikk jeg ikke svar. Så som du ser, så er det ikke så mye hjelp. Hjelp! Siter
Stig Sandnes Skrevet 20. januar 2002 Skrevet 20. januar 2002 Hvis det er noe trøst, forstår ikke jeg heller så mye av det derre G-max.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (HEJLP) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 21. januar 2002 Skrevet 21. januar 2002 Åh, sånn å forstå. Vel, har ikke satt meg inn i gmax.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Skrevet 21. januar 2002 Jaja, fant i vertfall en tutorial på flightsim.com som forklarte sånn ca. hvordan man skal lage et fly. Visst det er flere så lurer, så er det bare å se under "how to...". Har ikke sett noe på den, men tror den i vertfall viser de generelle funksjonene. Går det an å lage bevegelige deler i Gmax, som uttakbare hjul, uttakbar flaps osv.? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.