Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei! Her er noen bilder fra kveldens Braathenstriangel! Takk for en flott tur! Bildene er kun fra de to siste leggene. Ivar S. på siden av meg i sin F28 Approaching Flesland Nordlyset på vei mot Fornebu Vi tre som fulførte hele runden. Meg, Aleksander Lund og Tommy Hansen Vet at bildene ikke er allverden, men ville bare vise dere hva dere gikk glipp av :grin: Sindre Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Vi tre som fulførte hele runden. Meg' date=' Aleksander Lund og Tommy Hansen[/quote'] *Kremt, kremt*! Jeg var med på hele turen jeg og Eneste var at jeg landet ca. 10 min før dere på ENFB, ca. 5 min etter planlagt ankomsttid! Måtte logge av kjapt for å bli med å pynte juletre!! Viktig i julen det vettu! :grin: Fine bilder forresten! Flott opplegg fra Ivar sin side! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.