Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Noen som vet noe om forholdene med KLM og klappsete`? Er de positive eller negative på det:D? Skal fly 4 flighter med KLM i Februar i vinterferien:) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er som i Norge, kommer helt an på hvem som er Kaptein. Dog hadde jeg inntrykk av at de var noe skeptisk, kanskje fordi jeg var en "utlending", men sitte forran fikk jeg uansett. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Alt i alt så kommer vel det meste når det gjelder klapp og besøk i cockpit ann på piloten. Siter
Aleksander Maaland Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Takker;) For håpe på klapp, da. Siter
Anders Henriksen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Usant Prøvde 4 ganger i sommer men fikk beskjed hver gang at selskapet hadde en policy om å ikke ta folk inn i cockpit. Siter
Aleksander Maaland Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Usant Prøvde 4 ganger i sommer men fikk beskjed hver gang at selskapet hadde en policy om å ikke ta folk inn i cockpit. Har sikkert noe med pilotene og gjøre? Når vi var på besøk i Widerøe i Januar så fikk vi komme opp i PH-BXU Albatros 800 WL. Der vi fikk sitte i cockpit og kikke å klikke på Fmsen å trimme på trim. Ta flight controll check osv. PÅ BAKKEN! Vi fikk ta walk around å vi hadde alltid med oss følge ifra Widerøe. Tok noen bilder også som du finner HER Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Denne nettsiden er ikke tilgjengelig. Det kan hende at nettsiden på http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440953&page=1 er midlertidig nede eller flyttet permanent til en ny nettadresse. Mer informasjon om denne feilen Joda, men det kan jo selvfølgelig være pga at KLM er på bakken, at Wideøe sitt personal var med dere, og at de hadde handling. En ting er å få kikke på flyet på bakken, en annen ting er å ha med seg en gutt i f/d. Hadde det vært meg (Jeg skal til England, bye bye klapp) så hadde jeg ikke sett lyst på det, for da blir evt. skuffelsen mindre. Men jeg ville ha spurt alikevell! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Alle jeg har snakket med, av pilotene der (som har blitt veldig mange etter hvert), har sagt at de ikke tar inn folk som ikke har noe med KLM å gjøre der fremme. Men da jeg spurte som handlingagent, kan jeg ha fått et litt offisielt svar også, så you never know. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei, jeg skal sitte på Norwegian til Spania i ferbruar. Er Norwegian snille når det gjelder å sitte på klapp? Det vil eventuelt bli min første klapptur. Bør jeg ha høye forhåpninger? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei' date=' jeg skal sitte på Norwegian til Spania i ferbruar. Er Norwegian snille når det gjelder å sitte på klapp? Det vil eventuelt bli min første klapptur. Bør jeg ha høye forhåpninger? [/quote'] Som nevnt utallige ganger før. Alt i alt så kommer vel det meste når det gjelder klapp og besøk i cockpit ann på piloten. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Mitt råd er å ikke ha noen som helst forhåpninger, take it as it comes. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Mitt råd er å ikke ha noen som helst forhåpninger' date=' take it as it comes. [/quote'] Det samme gjelder for KLM også om du har sjekket inn bagasje og ønsker den tilbake møkkhandlingsselskap Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.