Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Usant

Prøvde 4 ganger i sommer men fikk beskjed hver gang at selskapet hadde en policy om å ikke ta folk inn i cockpit.

Har sikkert noe med pilotene og gjøre? Når vi var på besøk i Widerøe i Januar så fikk vi komme opp i PH-BXU Albatros 800 WL.

Der vi fikk sitte i cockpit og kikke å klikke på Fmsen å trimme på trim. Ta flight controll check osv. PÅ BAKKEN!:D

Vi fikk ta walk around å vi hadde alltid med oss følge ifra Widerøe.

Tok noen bilder også som du finner HER

Skrevet

Denne nettsiden er ikke tilgjengelig.

Det kan hende at nettsiden på http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440953&page=1 er midlertidig nede eller flyttet permanent til en ny nettadresse.

Mer informasjon om denne feilen

Joda, men det kan jo selvfølgelig være pga at KLM er på bakken, at Wideøe sitt personal var med dere, og at de hadde handling. En ting er å få kikke på flyet på bakken, en annen ting er å ha med seg en gutt i f/d.

Hadde det vært meg (Jeg skal til England, bye bye klapp) så hadde jeg ikke sett lyst på det, for da blir evt. skuffelsen mindre. Men jeg ville ha spurt alikevell! :D

Skrevet

Alle jeg har snakket med, av pilotene der (som har blitt veldig mange etter hvert), har sagt at de ikke tar inn folk som ikke har noe med KLM å gjøre der fremme.

Men da jeg spurte som handlingagent, kan jeg ha fått et litt offisielt svar også, så you never know.

Skrevet
Hei' date=' jeg skal sitte på Norwegian til Spania i ferbruar. Er Norwegian snille når det gjelder å sitte på klapp? Det vil eventuelt bli min første klapptur. Bør jeg ha høye forhåpninger? :) [/quote']

Som nevnt utallige ganger før.

Alt i alt så kommer vel det meste når det gjelder klapp og besøk i cockpit ann på piloten.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...