Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sim City Society var grusomt. Og jeg fikk aldri helt sansen for City Life fra samme utvikler som Cities XL. Jeg kunne tenkt meg en Sim City-greie, med grafikken som man nå kan se er i Cities XL. Det hadde jo vært helt suverent..

Og som en liten spin-off til dette - noen som vet om det går an å få kjøpt Sim City 4 som digital nedlastbar versjon? Jeg finner den ikke i noen butikker eller nettbutikker.. :(

Skrevet
Sim City Society var grusomt. Og jeg fikk aldri helt sansen for City Life fra samme utvikler som Cities XL. Jeg kunne tenkt meg en Sim City-greie' date=' med grafikken som man nå kan se er i Cities XL. Det hadde jo vært helt suverent..

Og som en liten spin-off til dette - noen som vet om det går an å få kjøpt Sim City 4 som digital nedlastbar versjon? Jeg finner den ikke i noen butikker eller nettbutikker.. :( [/quote']

Prøv å last ned demoen av spillet, skal ikke se bort ifra at det er slik at du kan spille i 30 minutter, så må du enten kjøpe og registrere spillet online eller avinnstallere det.

Skrevet

Tror nok ikke Maxis lager demoer som fungerer slik som disse 18 Wheels of Steel etc - og demo er uaktuelt - vil ikke ha mer rot i systemet enn aller høyst nødvendig. :)

At platekompaniet selger spill kom som en bombe! Dvs, jeg bestilte jo CoD4 der i fjor, men hadde helt glemt at de selger spill.. Takktakk, skal kaste meg over det asap over jul :)

Skrevet

Massiv hakking. Selv i helt nye terreng er det flere som har problemer med at det hakker når de orienterer seg enten ved bruk av piltaster, musa helt i kanten i den retning de vil eller høyreklikk+dra i ønsket retning.

Problemet er visst verst for de med x64, men det forekommer også for de med x86. :( Noen på et forum prøvde med et eldre skjermkort (ati radeon 9x00 e.l. ?) og da ble det med ett mye bedre. Kompabilitetsproblemer med nyere skjermkort? rovekkende..

Skrevet

Det løser ikke alltid å kjøre i kompabilitetsmodus, deaktivere 'themes' eller andre finurlige løsninger.

Fant igjen Sim City 3000 CDen nettopp - det fungerte jo faktisk til en viss grad, om enn noe kjedeligere grafikk.. :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...