Ola Haldor Voll Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har søkt etter en nedlastbar versjon av SimCity 4 i diverse nettbutikker for digital distribusjon uten hell - og plutselig kom jeg over Cities XL ! WOW!! Sjekk det landskapet! Sjekk videoer og bilder på http://www.citiesxl.com Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Veeel, dette så jo kun sykt ut. Blir vel ett spill til man må kjøpe Men tar nok tid før dette kommer ut(?) Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Det siste jeg har lest er "1st quarter 2009" Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det så jo veldig intressant ut! Og ganske systemkrevende... Men vi på dette forumet vil kansje ikke få så mange problemer med det siden vi krever så mye ut av FSX/FS9. Siter
Vidar Solheim Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Får håpe det er like bra som det ser ut! Jeg har blitt skuffet før. Den største nedturen av slike spill må jo bare være Sim City Society. Uff og uff!! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Sim City Society var grusomt. Og jeg fikk aldri helt sansen for City Life fra samme utvikler som Cities XL. Jeg kunne tenkt meg en Sim City-greie, med grafikken som man nå kan se er i Cities XL. Det hadde jo vært helt suverent.. Og som en liten spin-off til dette - noen som vet om det går an å få kjøpt Sim City 4 som digital nedlastbar versjon? Jeg finner den ikke i noen butikker eller nettbutikker.. Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hallo. Synes jeg ser sim city 4 rett som det er på div. obs-butikker jeg. Kan jo bestilles fra platekompaniet også da. Bra spill forresten http://www.platekompaniet.no/sok.asp?frmquery=sim+city+&mediatype=all Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Sim City Society var grusomt. Og jeg fikk aldri helt sansen for City Life fra samme utvikler som Cities XL. Jeg kunne tenkt meg en Sim City-greie' date=' med grafikken som man nå kan se er i Cities XL. Det hadde jo vært helt suverent.. Og som en liten spin-off til dette - noen som vet om det går an å få kjøpt Sim City 4 som digital nedlastbar versjon? Jeg finner den ikke i noen butikker eller nettbutikker.. [/quote'] Prøv å last ned demoen av spillet, skal ikke se bort ifra at det er slik at du kan spille i 30 minutter, så må du enten kjøpe og registrere spillet online eller avinnstallere det. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Tror nok ikke Maxis lager demoer som fungerer slik som disse 18 Wheels of Steel etc - og demo er uaktuelt - vil ikke ha mer rot i systemet enn aller høyst nødvendig. At platekompaniet selger spill kom som en bombe! Dvs, jeg bestilte jo CoD4 der i fjor, men hadde helt glemt at de selger spill.. Takktakk, skal kaste meg over det asap over jul Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Har saumfart nettet i dag om problematikk i Vista vs. Sim City 4 - ser ut til at jeg glatt kan spare meg for de kronene.. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Har saumfart nettet i dag om problematikk i Vista vs. Sim City 4 - ser ut til at jeg glatt kan spare meg for de kronene.. Og de problemene gikk ut på? Jeg spiller SimCity 4 problemfritt, og jeg kjører Vista Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Massiv hakking. Selv i helt nye terreng er det flere som har problemer med at det hakker når de orienterer seg enten ved bruk av piltaster, musa helt i kanten i den retning de vil eller høyreklikk+dra i ønsket retning. Problemet er visst verst for de med x64, men det forekommer også for de med x86. Noen på et forum prøvde med et eldre skjermkort (ati radeon 9x00 e.l. ?) og da ble det med ett mye bedre. Kompabilitetsproblemer med nyere skjermkort? rovekkende.. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Er vel bare å kjøre kompatibelt med XP, og i administratormodus, så skulle det ikke være noe problem å kjøre det på skikkelig vis. Hovedgrunnen til at folk har problemer med software og Vista, er brukerfeil. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Det løser ikke alltid å kjøre i kompabilitetsmodus, deaktivere 'themes' eller andre finurlige løsninger. Fant igjen Sim City 3000 CDen nettopp - det fungerte jo faktisk til en viss grad, om enn noe kjedeligere grafikk.. :whistle: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Nye videoer - Spesielt den nederste er interessant med hvordan man kan besøke andres byer online, kommunisere og samarbeide med turisme etc. http://www.citiesxl.com/index.php?/content/view/37/63/lang,en/ Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Da var demoen og ute! Ser lovende ut dette! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Har ingn prblemer med Sim City 4 på min vista pc ivertfall Har nå startet å laste ned Cities demoen, ser ut som resten av spillet kommer 4. Oktober Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.