Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

På "GOD JUL" tråden kom det opp at det ikke var alle som likte Hamr og lillehammers juleb rus best :D

Så da tenkte jeg å høre: Hva slgs julebrus liker dere best?

Jeg syns Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) er helt klart best, men det finnes jo veldig mange!

* Arendal julebrus (Ringnes)

* Berentsens julebrus

* Borg Julebrus

* CB Julebrus

* Coca Cola Julebrus

* COOP Julebrus

* E. C. Dahl Julebrus

* Grans Julebrus

* Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes)

* Hansa Julebrus

* Lerum Julebrus

* Mack Julebrus

* Ringnes Julebrus

* Roma julebrus rød

* Roma julebrus brun

* Roma julebrus lavkalori

* Roma Rødbrus

* Roma tradisjonelle juledrikk

* Sørlandets julebrus

* Tom & Jerry-brus

* Trio Julebrus

* Aass Julebrus

• Svar 61
  • Visninger 658
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
  • Forfatter

Godt mulig, jeg vil nok si at Hamar/lillehammer smaker rimelig likt som champanje brus...

Skrevet

Det finnes kun en julebrus som smaker jul (hva nå enn jul smaker {Julenissen?}). Den heter:

Simba Julebrus, markedsføres som Coca Cola julebrus.

God jul(ebrus) :D

Skrevet

I følge Julebruskongen Egil så er det Aas. :)

Skrevet

Side2 har gjennomført årets hittil beste julebrustest, med 12 testede julebrus fra hele landet. 9 stykker i testpanelet samlet seg for å kåre den beste røde, den beste brune og den sammenlagt beste julebrusen i landet.

52p – Hamar og Lillehammer julebrus

46p – Oscar Sylte julebrus

42p – Grans julebrus

42p – Borg julebrus (rød)

41p – CB julebrus

34p – Hansa julebrus

32p – Borg julebrus (brun)

30p – Mack julebrus

29p – Aass julebrus

22p – Dahls julebrus

17p - Ringnes julebrus

13p – Trio julebrus

Skrevet

Side2 er ikke heelt på jordet, jeg mener nemlig at tidenes beste julebrus er ingen ringere enn Oskar Syltes "Rudolf og Nissens Julebrus", som havnet på andreplass i testen. Jeg må si trådstarter skuffet når en så omfattende liste var skrevet UTEN å ha med Oskar Sylte :/

Skrevet
  • Forfatter
Woæw' date=' tenk at du faktisk ikke har med Mack sin julebrus på listen din, den er jo kjent over hele verden for å være den beste julebrusen. [/quote']

Den har jeg aldri hørt om? Fr man kjøpt den i daglivarebutikker i Oslo?

Skrevet

Mack er bryggeriet i Tromsø, verdens Nordligste også ;)

Den selges nok ikke i Oslo, enkelte folk bestiller selv fra bryggeriet eller butikker her nord, forså å få det sendt ned med fly til privat bruk.

Skrevet

Hei alle sammen , jule brus er OK , men holder meg til jule ØL , ikke for å spoere av innlegget til tråd starter . men for meg er det bare jule ØL som teller.

Og der er Ringnes best, kansje vi kunne tatt en lingnende test for jule øl , for oss som er gamle nok til å drikke det da...håper ikke jeg fornærmer noen....

MVH

Kai

Skrevet
  • Forfatter

Hehe!Skjønner det! innviterer vel ikke kompisser på besøk rundt juletider og drikker julebrus xD

bare å slenge ut øl og hva enn dere måtte ønske :D

Skrevet

Mack Julebrus... Og dersom jeg hadde drukket øl, så hadde det sikkert blitt Mack det og...

(For ordens skyld; jeg er 22, så jeg er gammel nok til det meste)

Skrevet
Holder meg til Oscar Sylte. Molde er tingen :)

Yes! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …