Skrevet 19. desember 2008 16 år Hei! På "GOD JUL" tråden kom det opp at det ikke var alle som likte Hamr og lillehammers juleb rus best Så da tenkte jeg å høre: Hva slgs julebrus liker dere best? Jeg syns Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) er helt klart best, men det finnes jo veldig mange! * Arendal julebrus (Ringnes) * Berentsens julebrus * Borg Julebrus * CB Julebrus * Coca Cola Julebrus * COOP Julebrus * E. C. Dahl Julebrus * Grans Julebrus * Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) * Hansa Julebrus * Lerum Julebrus * Mack Julebrus * Ringnes Julebrus * Roma julebrus rød * Roma julebrus brun * Roma julebrus lavkalori * Roma Rødbrus * Roma tradisjonelle juledrikk * Sørlandets julebrus * Tom & Jerry-brus * Trio Julebrus * Aass Julebrus
Skrevet 19. desember 2008 16 år Det finnes kun en julebrus.... :cool: E.C Dalhs.. Akkurat det samme som at det finnes kun en norsk øl! :grin:
Skrevet 19. desember 2008 16 år ARENDAL's!!!!!! hehe.. Men har hørt rykter om at den på Hamar og Lillehammer smaker helt identisk...
Skrevet 19. desember 2008 16 år Forfatter Godt mulig, jeg vil nok si at Hamar/lillehammer smaker rimelig likt som champanje brus...
Skrevet 19. desember 2008 16 år Det finnes kun en julebrus som smaker jul (hva nå enn jul smaker {Julenissen?}). Den heter: Simba Julebrus, markedsføres som Coca Cola julebrus. God jul(ebrus)
Skrevet 19. desember 2008 16 år Jeg drikker mest Aass julebrus. Sikkert fordi jeg kommer fra Eiker i nærheten av Drammen
Skrevet 19. desember 2008 16 år Hamar og Lillehammer. Big surprise - not. Jeg har aldri smakt noe annet heller; for det er unødvendig...
Skrevet 20. desember 2008 16 år Side2 har gjennomført årets hittil beste julebrustest, med 12 testede julebrus fra hele landet. 9 stykker i testpanelet samlet seg for å kåre den beste røde, den beste brune og den sammenlagt beste julebrusen i landet. 52p – Hamar og Lillehammer julebrus 46p – Oscar Sylte julebrus 42p – Grans julebrus 42p – Borg julebrus (rød) 41p – CB julebrus 34p – Hansa julebrus 32p – Borg julebrus (brun) 30p – Mack julebrus 29p – Aass julebrus 22p – Dahls julebrus 17p - Ringnes julebrus 13p – Trio julebrus
Skrevet 20. desember 2008 16 år Side2 er ikke heelt på jordet, jeg mener nemlig at tidenes beste julebrus er ingen ringere enn Oskar Syltes "Rudolf og Nissens Julebrus", som havnet på andreplass i testen. Jeg må si trådstarter skuffet når en så omfattende liste var skrevet UTEN å ha med Oskar Sylte
Skrevet 20. desember 2008 16 år Jeg aner ikke forskjellen på de forskjellige merkene - men er julebrusen rød unngår jeg å kjøpe eller drikke..
Skrevet 20. desember 2008 16 år Woæw, tenk at du faktisk ikke har med Mack sin julebrus på listen din, den er jo kjent over hele verden for å være den beste julebrusen.
Skrevet 20. desember 2008 16 år Forfatter Woæw' date=' tenk at du faktisk ikke har med Mack sin julebrus på listen din, den er jo kjent over hele verden for å være den beste julebrusen. [/quote'] Den har jeg aldri hørt om? Fr man kjøpt den i daglivarebutikker i Oslo?
Skrevet 20. desember 2008 16 år Mack er bryggeriet i Tromsø, verdens Nordligste også Den selges nok ikke i Oslo, enkelte folk bestiller selv fra bryggeriet eller butikker her nord, forså å få det sendt ned med fly til privat bruk.
Skrevet 21. desember 2008 16 år Hei alle sammen , jule brus er OK , men holder meg til jule ØL , ikke for å spoere av innlegget til tråd starter . men for meg er det bare jule ØL som teller. Og der er Ringnes best, kansje vi kunne tatt en lingnende test for jule øl , for oss som er gamle nok til å drikke det da...håper ikke jeg fornærmer noen.... MVH Kai
Skrevet 21. desember 2008 16 år Men for all del...mange fine jule brus......og mange fine jule ØL... MVH Kai
Skrevet 21. desember 2008 16 år Forfatter Hehe!Skjønner det! innviterer vel ikke kompisser på besøk rundt juletider og drikker julebrus bare å slenge ut øl og hva enn dere måtte ønske
Skrevet 21. desember 2008 16 år Mack Julebrus... Og dersom jeg hadde drukket øl, så hadde det sikkert blitt Mack det og... (For ordens skyld; jeg er 22, så jeg er gammel nok til det meste)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.