A L Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hei! På "GOD JUL" tråden kom det opp at det ikke var alle som likte Hamr og lillehammers juleb rus best Så da tenkte jeg å høre: Hva slgs julebrus liker dere best? Jeg syns Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) er helt klart best, men det finnes jo veldig mange! * Arendal julebrus (Ringnes) * Berentsens julebrus * Borg Julebrus * CB Julebrus * Coca Cola Julebrus * COOP Julebrus * E. C. Dahl Julebrus * Grans Julebrus * Hamar og Lillehammer Julebrus (Ringnes) * Hansa Julebrus * Lerum Julebrus * Mack Julebrus * Ringnes Julebrus * Roma julebrus rød * Roma julebrus brun * Roma julebrus lavkalori * Roma Rødbrus * Roma tradisjonelle juledrikk * Sørlandets julebrus * Tom & Jerry-brus * Trio Julebrus * Aass Julebrus Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det finnes kun en julebrus.... :cool: E.C Dalhs.. Akkurat det samme som at det finnes kun en norsk øl! :grin: Siter
Andreas F Berger Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Her i gården er kjøleskapet fylt med Borg julebrus Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ARENDAL's!!!!!! hehe.. Men har hørt rykter om at den på Hamar og Lillehammer smaker helt identisk... Siter
Petter Tandberg Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Neineinei.... Den ene og kun den ene; Hamar og Lillehammer Julebrus! Siter
A L Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Godt mulig, jeg vil nok si at Hamar/lillehammer smaker rimelig likt som champanje brus... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det finnes kun en julebrus som smaker jul (hva nå enn jul smaker {Julenissen?}). Den heter: Simba Julebrus, markedsføres som Coca Cola julebrus. God jul(ebrus) Siter
Alexander Nilsen Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg drikker mest Aass julebrus. Sikkert fordi jeg kommer fra Eiker i nærheten av Drammen Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hamar og Lillehammer. Big surprise - not. Jeg har aldri smakt noe annet heller; for det er unødvendig... Siter
KJ Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 I følge Julebruskongen Egil så er det Aas. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Ingen, julebrus er ikke godt. Siter
Joakim Hagen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Side2 har gjennomført årets hittil beste julebrustest, med 12 testede julebrus fra hele landet. 9 stykker i testpanelet samlet seg for å kåre den beste røde, den beste brune og den sammenlagt beste julebrusen i landet. 52p – Hamar og Lillehammer julebrus 46p – Oscar Sylte julebrus 42p – Grans julebrus 42p – Borg julebrus (rød) 41p – CB julebrus 34p – Hansa julebrus 32p – Borg julebrus (brun) 30p – Mack julebrus 29p – Aass julebrus 22p – Dahls julebrus 17p - Ringnes julebrus 13p – Trio julebrus Siter
Magnus F. Meese Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Side2 er ikke heelt på jordet, jeg mener nemlig at tidenes beste julebrus er ingen ringere enn Oskar Syltes "Rudolf og Nissens Julebrus", som havnet på andreplass i testen. Jeg må si trådstarter skuffet når en så omfattende liste var skrevet UTEN å ha med Oskar Sylte Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 det må bli: 1. Lillehammer og Hamar julebrus 2. Julemust Siter
simon seim Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 jeg liker hamar og lillehammer julebrus best (:-) Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg aner ikke forskjellen på de forskjellige merkene - men er julebrusen rød unngår jeg å kjøpe eller drikke.. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Woæw, tenk at du faktisk ikke har med Mack sin julebrus på listen din, den er jo kjent over hele verden for å være den beste julebrusen. Siter
A L Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Woæw' date=' tenk at du faktisk ikke har med Mack sin julebrus på listen din, den er jo kjent over hele verden for å være den beste julebrusen. [/quote'] Den har jeg aldri hørt om? Fr man kjøpt den i daglivarebutikker i Oslo? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Mack er bryggeriet i Tromsø, verdens Nordligste også Den selges nok ikke i Oslo, enkelte folk bestiller selv fra bryggeriet eller butikker her nord, forså å få det sendt ned med fly til privat bruk. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 På den der testen glemte du Simba julebrus som fikk 60P. :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Holder meg til Oscar Sylte. Molde er tingen Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hei alle sammen , jule brus er OK , men holder meg til jule ØL , ikke for å spoere av innlegget til tråd starter . men for meg er det bare jule ØL som teller. Og der er Ringnes best, kansje vi kunne tatt en lingnende test for jule øl , for oss som er gamle nok til å drikke det da...håper ikke jeg fornærmer noen.... MVH Kai Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Men for all del...mange fine jule brus......og mange fine jule ØL... MVH Kai Siter
A L Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Hehe!Skjønner det! innviterer vel ikke kompisser på besøk rundt juletider og drikker julebrus bare å slenge ut øl og hva enn dere måtte ønske Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Mack Julebrus... Og dersom jeg hadde drukket øl, så hadde det sikkert blitt Mack det og... (For ordens skyld; jeg er 22, så jeg er gammel nok til det meste) Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Holder meg til Oscar Sylte. Molde er tingen Yes! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.