Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 162
  • Visninger 79,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
  • Forfatter

North Flying er korrrekt, men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere.

Jeg er et selskap med hovedkvarter i Spania. Jeg har 52 A320.

Hvem er jeg?

Skrevet

Dumme Even:D Jeg var SÅÅÅ Sikker på at jeg skulle få dette poenget da jeg så den nye posten 28 sekunder etter at den var postet. Måtte bare nørde wikipedia for og se om det var spanair eller iberia:D

Skrevet
North Flying er korrrekt' date=' men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere.

Hvem er jeg? [/quote']

Hæ?

Jeg svarte da North flying først, skjønner ikke hvorfor du skal se senere hvem som får poeng?

Skrevet
  • Forfatter
North Flying er korrrekt' date=' men er usikker hvem som skal få poenget.. Vi får se senere.

Hvem er jeg? [/quote']

Hæ?

Jeg svarte da North flying først, skjønner ikke hvorfor du skal se senere hvem som får poeng?

Joda, men du tok forbehold med 3 forslag..

Ny nøtt: Jeg har en rullebane som ligger i to kommuner. Jeg ligger 25 moh. Navnet på meg har vært diskutert en stund nå. Hvor er jeg?

Skrevet
  • Forfatter

Jøss! Riktig!

Neste nøtt: Jeg har en ca 2000m lang rullebane. Jeg ligger 10moh. Jeg har blandt annet ruter til Riga og København. Hvor er jeg?

Skrevet

Kjevik?

Skrevet
  • Forfatter

Vigra er korrekt! Poeng til Christopher!

Jeg er et nasjonalt flyselskap. Jeg har seks fly og er en del av eurobonusprogrammet. Hvem er jeg?

Skrevet
  • Forfatter

Korrekt!

Ny: Jeg er et av landets største lastefly-flyplasser. Jeg har også noen ruter og charterruter. Jeg trafikeres også av et av de forrige svarene. Jeg har også en 3100m lang rullebane. Hvor er jeg?

Skrevet

Bardufoss? Andøya?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …