Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har hittil håndtert musikken på min iPhone manuelt hele tiden, men når jeg nå plutselig kobler telefonen til maskinen igjen for å rydde opp litt og legge til mer musikk, så får jeg plutselig opp følgende problem:

Under Oversikt-fanen i iTunes er det ikke huket av for manuell håndtering av musikk og film, og når jeg da huker av for alternativet, så får jeg melding om at iPhonen vil synkroniseres med biblioteket på maskinen(som forøvrig er tomt), og at all musikk vil slettes på telefonen.

Men hva i helvete? Jeg har da alltid håndtert musikken manuelt uten at det har vært noe problem, og nå finner jeg ingen vei rundt denne jævelen. Noen som vet hvordan jeg kan få håndtert musikken manuelt uten å slette alt? Jeg har tatt sikkerhetskopi av telefonen, men jeg nekter å tro at all musikken har lagret seg på maskinen, ingenting rundt lagringskapasiteten på disken tilsier at det er tilfelle.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …