Skrevet 19. desember 2008 16 år Chelsea-Juventus Villarreal-Panathinaikos Sporting Lissabon-Bayern München Atlético Madrid-FC Porto Lyon-FC Barcelona Real Madrid-Liverpool FC Arsenal-Roma Inter-Manchester United Her kommer de engelske lag på en svær opgave, men det bliver helt sikkert nogle fantastiske matcher, og jeg glæder mig selvfølgelig til Liverpool - Real!
Skrevet 19. desember 2008 16 år Chelsea-Juventus Borte Villarreal-Panathinaikos Borte Sporting Lissabon-Bayern München Borte Atlético Madrid-FC Porto Hjemme Lyon-FC Barcelona Borte Real Madrid-Liverpool FC H J E M M E Arsenal-Roma Hjemme Inter-Manchester United Borte Sats 30 000kr på den
Skrevet 19. desember 2008 16 år Forfatter Inter-Manchester United Borte Sats 30 000kr på den Jeg tror det afhænger af hvilken form Zlatan er i. Han KAN blive afgørende.
Skrevet 19. desember 2008 16 år Oii. Arsenal får en tøff jobb. Tror de fikser den Mange artige kamper her tenker jeg
Skrevet 19. desember 2008 16 år Zlatan kan gjøre det meget bra ja. Men fortsatt, United er ett av verdens beste lag, og man kan ikke endre på det med en spiller
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.