Petter Tandberg Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Heisann Her kommer en liten story fra dagens tur! Enjoy! __________________________________________________________ Skal si folkene i Alaska har kviknet til! Siden valget har så godt som alle innbyggere i Alaska vært litt grett'ne i.o.m at de ikke fikk seg en visepresident... Men nå ser det jammen ut til at folket endelig har kommet i julestemning og er blide og fornøyde igjen! Fikk en telefon sent i går kveld fra en kar borte i Skagway, han var helt fortvila over at julegavene samt en pakke med julemarsipan som var bestillt fra en lokal kjøpmann i Juneau ikke var kommet frem, ikke engang sendt! Jeg homret litt for meg selv, men sa villig ja til mannen og lovte han at det ville blir fraktet opp til Skagway i dag. Etter å ha fuelet 206'n var vi "good to go", en haug med julegaver, en eske med altfor godtluktende marsipan og meg selv! Tok av med ett hakk flap og klatret videre oppover Right turn out Straks oppe på cruise med heading for Hains Alaska's natur kan by på det meste Over Hains området, har startet på descend :grin: Noen turister er på vei ut... Er på det siste legget inn mot Skagway! På finale inn mot den flotte plassen Det ble en litt bumpy innflygning, men landingen foreløp greit ...Så ble det jul i år også, tenkte nok mannen! __________________________________________________________________________________ Takk for at du tok deg tid til å titte på innlegget mitt, legg gjerne igjen en kommentar Siter
TOS Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Har Skagway skifta namn? :grin: Flotte bilete! Siter
Petter Tandberg Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Har Skagway skifta namn? :grin: Flotte bilete! Hehe, nei, er heller jeg som tenkte litt for mye "stum E"... :grin: Takk! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Glad jeg ikke var pilot der, da hadde det ikke vært mere marsipan igjenn. :grin: ikke lenge til jul nå nei. Siter
Gjest Espen Alsgård Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Fine bilder! Men, er de oppdragene dine hjemmesnekret, eller? Siter
Tommy Bernes Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ute og lufter Gullfuglen, Petter :grin: Flotte bilder..! Siter
Petter Tandberg Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Takker! Hjemmelaget...? Neinei, dette er ekte stuff! *ironi slutt* Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Kjempebilder, og ikke minst god tilhørende historie! Selv om jeg kunne ønsket meg noe større bilder (noe vi tydeligvis ikke får på dette forumet.. :grin:) er jeg godt fornøyd med resultatet! Du har vist at man kan gjøre det beste av situasjonen, flott levert! Har også lagt merke til at været virkelig har stabilisert seg her oppe nå, vært heller få oppdrag for oss i US Coastguard også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.