Vidar Solheim Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Noen som har noen erfaringer med SAR 4? Jeg får ikke til å fly denne med Joystikk og CH pedaler. Jeg har lastet ned en oppdatering som beskriver at man skal kunne bruke CH pedaler. Men, hverken joystikk, eller CH pedalene er aktive i det hele tatt. Har prøvt alle forskjellige innstillinger på control menyen. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg sliter også med å få enkelte stikker til å fungere med det spillet. Det virker til å være liteå gjøre med det, desverre Siter
Vidar Solheim Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Ja, er jo ikke rare innstillingene man kan gjøre. Normalt pleier det å være mulig å calibrere stikkene. Men det er jo ikke mulig i SAR 4. Er jo ikke moro å fly helikopter uten collective, cyclic å anti torque pedaler Synd det er dårlig med missions til helikopter i FS9. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Hvis du vil fly helikopter kan du ta en titt på DCS: Black Shark. Det er den mest realistiske helikopter-simulatoren du finner der ute. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.