Skrevet 17. desember 2008 16 år Ja, er det noen som ikke fikk billetter til den første konserten i februar, og som benyttet sjansen i dag til å skaffe billetter til konsert no. 2, på Valle Hovin den 15. Juni? Jeg gjorde allefall det. Satt klar 07.30, og var ganske så frustrert da klokka passerte 10.00 og det sto at det var maks antall brukere på arrangementet, uten at jeg hadde billetter Jeg byttet sidespråk til engelsk på skøy, og jeg kom plutselig gjennom (om det er en bug eller en tilfeldighet vites ikke). Er det noen andre som skal?
Skrevet 17. desember 2008 16 år Jeg skal Kjøpte billett til februar-konserten, men kameraten min fikk billett til juni-konserten, så da skal jeg finne noen som vil bytte fra juni til februar
Skrevet 17. desember 2008 16 år ja ! kompissen min fikk billetter til den i frebruar, og jeg til den på valle, så da drar begge to på begge konsertene.
Skrevet 18. desember 2008 16 år Forfatter Jeg er nå bare glad jeg slipper å punge ut med flere tusen for billetter Et problem er dog det at det er en viss fare for å komme opp i en eller annen muntlig eksamen den uka der :eek: Om jeg kommer opp samme dag så fullfører jeg eksamen og tar ettermiddagsflyet til Oslo, men om det er dagen etter (Tirsdag) får jeg et problem, det at om jeg får eksamen tidlig så kommer jeg meg ikke opp hit igjen tidsnok. *krysser fingrer*
Skrevet 18. desember 2008 16 år oja, kompissen min skal på konfirmarsjon leir den uka den første konserten er, men det er jo ikke like vikttig som eksamen. Glad jeg ikke har eksamen før til neste år.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.