Jarle Vidtun Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 Hei, Jeg skal til Gran Canaria 13. Mars med Premiair og skal fly med Airbus 330-300! Noen som har flydd den før? Hvordan er den? På Forhånd Takk!! Jarle Vidtun Vice CEO Premiair VA Siter
Truls Meek Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Hei, Jeg skal til Gran Canaria 13. Mars med Premiair og skal fly med Airbus 330-300! Noen som har flydd den før? Hvordan er den? På Forhånd Takk!! Jarle Vidtun Vice CEO Premiair VA Hei. Fløy med den i sommer til Palma. Opplevde den som pen utenpå, ikke så pen innvendig. Hadde vindusplass på rad 8, og det var fryktelig trangt der. Vi fikk endel turbulens fra Palma, noe som merktes veldig godt ombord. Mvh Truls Siter
Petter Dischington Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 Har flydd med den til Mexico med Novair. Som sagt ovenfor er det fint utenpå, men ekstremt trangt inne. Det er ikke så veldig kjekt å fly 11 timer om natten og ikke kunne sove. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Men du skal ikke fly så langt og du skal fly med Premiair, så jeg vet ikke hvordan det blir for deg. Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 Hei! Jeg fløy med den til Tyrkia i sommer. Den er veldig pen utenifra men litt trang inni. Jeg satt sånn ca midt i flyet (like ved vingen) og jeg synes den var veldig stødig og fin. Vi hadde litt turbulens over Polen, men det merktes ikke så godt. Jeg liker dette flyet svært godt! *****www.premiair.no***** Her er noen bilder av flyet! Her er info om flyet! Håper dette er til nytte! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 16-01-2002: Endret av: Jo-Arne Kristoffersen ] Siter
Ole Martin Walberg Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 Herregud ikke rart det blir trangt i Premiair's "romslige kabin med plass til 408 passasjerer" når airbus selv beregner 335 pax i samme det samme flyet med two-class layout. Ole Martin Siter
Gjest Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 ......og SAS flyr med bare 261 passasjerer i 340-300 & 330-300....... Siter
Gjest Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 Hei Jeg fløy med Premiair A-333 OY-VKG til Thailand i juleferien. Som de fleste sier er det ganske trangt, men i ditt tilfelle på en 6 timers flygning er det ikke noe prob. Rolls Royce motorene er svært stillegående noe som er veldig deilig når man flyr langdistanse. Kabinpersonalet er også service minded og hyggelige. På hjemmreisen virket ikke videosystemet, litt skjipt å ikke kunne se kartet på hvor man flyr! Det er forhåpentlig vis fiksa til nå. God Tur. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Skrevet 16. januar 2002 Hei Alle Sammen! Takk for alle svar! Håper det blir en bra tur! C'ya JAV [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 17. januar 2002 Skrevet 17. januar 2002 håper du får en fin tur! jeg fløy med Premiair's 330-300 eller så var det A300, jeg husker ikke... Premiair har et Airbus a300 også, men jeg tror jeg fly med 330... veldig pent fly, men som de fleste her har sagt, så var det trangt inni... Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 ...jeg kan garantere deg at dette er en skikkelig komfort-maskin og noe av det best du har fløyet...spør om å få komme i cockpit... Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 ....turbulens eller ikke - bruk sikkerhetsbelte HELE turen... Siter
Jarle Vidtun Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Skrevet 19. januar 2002 Hei, Igjen, takk for alle svar! Jarle Vidtun CEO Of European Airline System http://www.geocities.com/europeanairlinesystem/ Siter
Flemming Skogen Skrevet 19. januar 2002 Skrevet 19. januar 2002 Til opplysning: -Premiair/My Travel har ikke lenger A300 i sin flåte, de er solgt til et oppstarts-selskap i Tyrkia. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.