Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
Så denne for en stund stiden hos traileraddict.com. Kevin James er fantastisk' date=' og jeg blir ALDRI lei av han. Spesielt ikke i Kongen av Queens.. har alle sesongene liggende på pc'en hjemme, og ser minst en episode hver dag :P [/quote']

Hvor mange sessonger er det tottalt?

Skrevet
Sier du det ja. Åssen senter jobber du på da? Nesten så jeg får ta meg en 733 tur nedover bare for å kjike på deg på jobb da :P

Haha, du trenger ikke fly ned når du kan se meg på kino i Januar! :grin:

Eneste forskjellen er nok at jeg har blå skjorte, noe slankere, ikke bart, og to gullstriper på skuldrene.. Og, budsjettet strekker ikke til disse artige maskinene de kjører rundt med. Dog, vi har lekt med tanken. :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Wow, har du to gull striper....skjelve skjelve...har ingen jeg...håper du ikke er like gal som mange av de andre som ikke komm inn på politi skolen..... Livet er mere en gull striper ivar,,,men det vet du sikkert... :grin:

Skrevet

Haha, jeg er noe greit "chillingtime" men rettferdig. :grin:

Politiskolen har jeg ikke søkt på, og heller ingen planer om heller. Men før jeg begynte i yrket trodde jeg at det kun var en myte, men det viser seg jo at dette faktisk er realiteten for mange! Heldigvis har, vi mange dyktige vektere som jobber som vekter fordi de liker det, og ikke fordi det kanskje er det "nest beste". :grin:

Hva er det du sier Geir, du tror vel ikke at det finnes andre verdier i livet enn gullstriper? Nei, her må vi ta en realitetsjekk! ABSOLUTT! :D :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...