Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 [video:youtube]5UX51lmL6sk Denne skal jeg se :grin: Siter
Johan Luiggi Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Sâ den jeg og, Kevin James er heftig morsom! Elsker nâr han stiger sakte opp fra ballbassenget! Siter
Nicklas Winger Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Så denne for en stund stiden hos traileraddict.com. Kevin James er fantastisk, og jeg blir ALDRI lei av han. Spesielt ikke i Kongen av Queens.. har alle sesongene liggende på pc'en hjemme, og ser minst en episode hver dag Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Så denne for en stund stiden hos traileraddict.com. Kevin James er fantastisk' date=' og jeg blir ALDRI lei av han. Spesielt ikke i Kongen av Queens.. har alle sesongene liggende på pc'en hjemme, og ser minst en episode hver dag [/quote'] Hvor mange sessonger er det tottalt? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Haha, genialt! Denne må jo bare sees, det er jo akkurat dette jeg jobber med mandag - fredag! :grin: Geir, wikipedia er din venn! :grin: http://no.wikipedia.org/wiki/Kongen_av_Queens Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Haha.. Ivar som kjøpesenter politi Du må starte å ta det like alvorlig som denne karen! Denne filmen skal sees, jeg elsker også Kongen av Queens! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Hysj, ikke si det til noen, men for drøyt 1 år siden hadde jeg en manusforfatter på besøk mens jeg var på jobb.. Uten å si det for sikkert har jeg på følelsen av at Mr. Blart er en tro kopi av undertegnede! :cool: :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sier du det ja. Åssen senter jobber du på da? Nesten så jeg får ta meg en 733 tur nedover bare for å kjike på deg på jobb da Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Haha' date=' genialt! Denne må jo bare sees, det er jo akkurat dette jeg jobber med mandag - fredag! :grin: Geir, wikipedia er din venn! :grin: http://no.wikipedia.org/wiki/Kongen_av_Queens [/quote'] Takk Ivar...da har jeg 5 sessonger til og kjøpe.. :-) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sier du det ja. Åssen senter jobber du på da? Nesten så jeg får ta meg en 733 tur nedover bare for å kjike på deg på jobb da Haha, du trenger ikke fly ned når du kan se meg på kino i Januar! :grin: Eneste forskjellen er nok at jeg har blå skjorte, noe slankere, ikke bart, og to gullstriper på skuldrene.. Og, budsjettet strekker ikke til disse artige maskinene de kjører rundt med. Dog, vi har lekt med tanken. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Vi må nok belage oss på se filmen på DVD om vi ikke reiser til utlandet, ser ikke ut til at den er tiltenkt innkjøpt av norske kinoer. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Wow, har du to gull striper....skjelve skjelve...har ingen jeg...håper du ikke er like gal som mange av de andre som ikke komm inn på politi skolen..... Livet er mere en gull striper ivar,,,men det vet du sikkert... :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Haha, jeg er noe greit "chillingtime" men rettferdig. :grin: Politiskolen har jeg ikke søkt på, og heller ingen planer om heller. Men før jeg begynte i yrket trodde jeg at det kun var en myte, men det viser seg jo at dette faktisk er realiteten for mange! Heldigvis har, vi mange dyktige vektere som jobber som vekter fordi de liker det, og ikke fordi det kanskje er det "nest beste". :grin: Hva er det du sier Geir, du tror vel ikke at det finnes andre verdier i livet enn gullstriper? Nei, her må vi ta en realitetsjekk! ABSOLUTT! :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 He he. god jul Ivar....like it... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.