Skrevet 16. desember 2008 16 år Ok, sorry dårlig tittel på emnet, men uansett... På Skolen idag var jeg så uheldig å fikk deaktivert lydenheten til PCen min.. Dere kan ikke engang spørre meg hvorfor, for jeg aner ikke. Skulle jo GJEERNE ha aktivert den igjen, slik at jeg får litt lyd på pcen! Utrolig irriterandes.. Mvh Kristian A. Mikkelborg Edit: PCen er en Acer extensa 5620.
Skrevet 16. desember 2008 16 år Deaktivert? altså ingen lyd funker? Skjekke lydkort kontrollpanelet? ligger ofte nederst i hjørnet Kan hende du har muta digital lyd eller lignende?
Skrevet 16. desember 2008 16 år Forfatter Nei, selve "enheten" er borte i Lyd manager på PCEn. Lydikonet mitt nede på oppgavelinja er det en rød X ved sidenav.. Har vista.
Skrevet 16. desember 2008 16 år Kanskje litt for enkelt forslag her, men hvis du holder musepila over lydsymbolet nederst til høyre, høyreklikker og så velger Lyder hvis du får en menyliste, bør du sjekke under Lydoppsett at den i hvert fall ikke står på Ingen lyder.
Skrevet 16. desember 2008 16 år Forfatter Står på Windows-standard den.. Men på samme boksen, under "Avspilling" står det absolutt ingenting, noe det gjorde før jeg deaktiverte enheten.. Der hadde jeg èn enhet, som da var høytalerene som er innebygd i PCen
Skrevet 16. desember 2008 16 år Gå inn på startmenyen, og høyre klikk på min datamaskin, og gå inn på Behandle. Deretter videre inn på Enhetsbehandling som tidligere foreslått.
Skrevet 16. desember 2008 16 år Skulle akkurat til å foreslå det med å laste ned ny driver Kristian, men brukte litt tid å på å leite etter hvordan man finner ut hva lydkortet heter man skal søke etter driver på. Men bra det funker i hvert fall.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.