Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 I helgen ble det 2 turer til USA med Icelandair PSS757-200WL. BIKF-KBOS(Boston)og BIKF-KJFK på Vatsim. I dag ble det på nytt Rute FI615 til JFK på Vatsim Tok ett par bilder etter jeg hadde landet Her er jeg ved Hold rwy22r.Landet på 22L selv,på ENE4 arrivial. Må få med seg departing traffic,en A320. Tok bare og taxet til en random gate.Det var kun NY_APP online. Her står flyet på gate etter vel 6 timer og 10 min i lufta fra Keflavik. Dette er vel min 3 velykkede landing på JFK på Vatsim.Har ungått plassen før,til jeg kjøpte Dreamteam JFK. Charts kan fåes tak i på www.myairplane.com Fin av veksling fra den vanlige BIKF-ENGM-ESSA som jeg flyr ofte :grin: Takk for titten. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Alltid flott med variasjon, det er bra du fant KJFK Savner bilder under approach og landing da. Men det for duge. Fine bilder! Og flott å se at det er lov med 1024x igjen! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Takker for det Paulo. Ble vel opptatt under approach,og jeg må gå ut av simmen for og lagre printscreen shotsa :whistle: Skal straks sette på ICE782 tilbake til Keflavik snart. Jeg skurrer litt på Dep og arr time i FP.1400Z dep og arr 19.25Z. :grin: Siter
Einar Kristiansen Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Du er en aktiv kar Lars,finner deg bestandig på ServInfo.Enten på tur til KEF eller fra Flotte bilder! Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 flotte bilder.Og ta og last ned f.eks fraps,eller snapper som jeg bruker...så slipper du og gå ut av simmen for å lagre,da lagrres det etter hvert,så er bare å knipse så mye du vil. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fine bilder Alltid flott med variasjon' date=' det er bra du fant KJFK Savner bilder under approach og landing da. Men det for duge. Fine bilder! Og flott å se at det er lov med 1024x igjen! [/quote']Hva mener du? I min browser er det fremdeles auto-downscale til 800x :crazy: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Ups. Det er det visst her og. Jeg var på skole-PCen da jeg sjekket denne posten. Jaja, jeg som hadde gjort klar en screenshot-topic snart, men nå blir den jo ikke noe av. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.