Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det er slett ikke alle som behersker både bilde og penn, men det ser det absolutt ut som om du fint klarer Audun. Bra jobbet!

PS! Du skulle jo spurt Elvestad om å få vært med å dokumentere Vampire-turen over Østlandet han hadde for et par uker siden for å samle inn penger til en barnepost ved Rikshospitalet tror jeg det var. :)

Skrevet

Audun,

Veldig bra, fin artikkel og fine bilder. Godt skrevet og lett lest, jeg fikk en fin følelse av action. Du behersker språket meget bra. Noen små gramatikk feil, husk regelen "den gang da og alltid når" og forskjell på de/dem han/ham hun/henne.

Skrevet

Oisann, hadde ikke regnet med å få egen tråd :o

Men takk for tilbakemeldinger, folkens. Og særlig om ting jeg gjør feil. De tingene du nevner, Toril, er jo ting som jeg egentlig veit, men som er så utrolig lett å glemme når man skriver :)

I tillegg ble akkurat den artikkelen skrevet veldig kjapt. Vannpolotreningen var ferdig rundt 22.30. Var vel hjemme rundt 23.00, så måtte jeg sende et bilde fra saken til TV2, og deretter kunne jeg starte med skrivinga.

Igjen, takk for tilbakemeldinger. Kom gjerne med mer tips til hva jeg kan gjøre bedre.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …