Helge Sakkestad Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 KLM 747-400 En som ikke helt er fornøyd :grin: Ikke helt alene... På gate Var nesten i overspeed...så kunne ikke ta ned flaps Og ett som er ganske gammelt Håper disse u-/redigerte bildene falt i smak Kommentarer er velkommen Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Bra! Likte siste bilde best Siter
simon seim Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 jeg likte Air Transat bildet best! Siter
Tommy Bernes Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Åssen gikk landingen på nest siste bilde? :whistle: Ellers flotte bilder Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Åssen gikk landingen på nest siste bilde? :whistle: Ellers flotte bilder Go around vil jeg tro og håpe :whistle: Siter
Helge Sakkestad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Åssen gikk landingen på nest siste bilde? :whistle: Ellers flotte bilder Go around vil jeg tro og håpe :whistle: Nei :grin: Full stop landing mener jeg...mulig det var touch and go... Ikke husker jeg :grin: Takk for kommentarene folken! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.