Skrevet 13. desember 2008 16 år Hei Hei! Skriver fra laptopen her, da skjermen på stasjonær PCen min nok en gang har sluttet å virke. Litt usikker hva som feiler den, men vet at det er skjermen som er problemet, da jeg har prøvd å koble den til Laptopen min uten at det gjorde noen forskjell. Det som skjer er at Skjermen slår seg "fysisk" av og på under oppstart, og like før Innlogingsvinduet kommer opp så slår den seg helt av. Problemet er ikke at skjermbildet forsvinner, men som sagt at skjermen slår seg fysisk av/på. Som om jeg slår den av/på hele tiden selv. Pga. lite med penger, og at julen snart nærmer seg så har jeg ikke råd til å kjøpe ny skjerm akkurat nå, men håper det ikke blir så alt forlenge til. Spørsmålet mitt nå, er om noen fra Bodø her har en PC Skjerm tilovers og kan tenke seg å låne den til meg frem til jeg får kjøpt meg ny?
Skrevet 13. desember 2008 16 år Hm, høres jo ut som om det kan være en feil mellom noen kontakt punkter i skjermen din. Du har ikke hatt den åpen eller noe? Hvilken type skjerm er det?
Skrevet 13. desember 2008 16 år Har hatt samme problemet. Kan være virus, det var hvertfall det som var problemet hos meg. Den windows lastinga funka helt fint men så kobla skjermen seg ut på innlogginskjermen. Viruset hadde ødelagt en harddisk, skjermkortet og hovedkortet.
Skrevet 13. desember 2008 16 år Forfatter Det er ikke virus Daniel. Erik, nei jeg har ikke hatt skjermen åpen.
Skrevet 13. desember 2008 16 år Prøvd å starte den i Safe-mode? Safe-Mode unngår jo å laste en hel del drivere og annet tilsvarende som strengt tatt ikke er nødvendig for at Windows i seg selv skal funke.
Skrevet 14. desember 2008 16 år Hvis det bare blacker ut på den måten er det vel ikke noe galt med skjermen er vel det som er inni pckabinettet. Prøv safe mode som sagt over, eller i verste fall... formatering :eek:
Skrevet 14. desember 2008 16 år Om problemet er det samme på en annen pc ville jeg prøvd ny kabel. Men det er nok skjermen som har tatt kvelden.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.