Vidar Solheim Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har Squawkbox 4 og FS9 installert. Men, jeg får ikke åpnet squawkbox fra modules menyen i FS. Eneste som er på den menyen under modules er FSUIPS eller no liggnende. Jeg får startet Squawbox i fra windows, men da ligger den å kjører i bagrunnen av FS. Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Siter
Petter Tandberg Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har Squawkbox 4 og FS9 installert.Men' date=' jeg får ikke åpnet squawkbox fra modules menyen i FS. Eneste som er på den menyen under modules er FSUIPS eller no liggnende. Jeg får startet Squawbox i fra windows, men da ligger den å kjører i bagrunnen av FS. Noen som hvet hva jeg kan gjøre? [/quote'] Prøvd å restarte FS? Jeg har akkurat samme problemet som deg, men kun en gang i blant... Er litt kjipt når jeg har brukt et kvarter for å gjøre meg klar til en flight og skal starte SB, men så er den ikke der. Det løser seg på meg når jeg restarter FS Siter
Magnus Wennevold Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Dette er vel en bug fra PMDG's B737. Hvis jeg velger PMDG737 før jeg prøver å starte Squawkbox ifra FS' meny er den borte. Jeg må derfor starte Squawkbox før jeg velger PMDG737. Har lest om dette på PMDG's forum. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.