A L Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 hei! Jeg er vel en av dere mange som bare elsker de morsomme figurene i South Park.. Noe som er litt leit er at MTV har noe utrolig uforutsigbare tv opptess, en dag starter det 11, men plutselig samme dagen en uke etter er det kun kl 12 osv osv.. Finnes det noen nettsider der man kan se South Park episoder gratis? Har søk men fant bare noen rare sider som ikke funka Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg brukte Southparkzone.com før, men synes det er veldig ustabilt til tider.. Beste er å bare laste ned episodene via piratbukta.. Forøvrig et interessant sitat fra Reason Magazine, fra et intervju med skaperne Stone og Parker: Reason: When it looked like Comedy Central wasn’t going to rerun the Mary episode, people were still able to download it illegally online. Did you see that as a victory for free speech, or did you think, “My God, these people are stealing our intellectual property”? Stone: We’re always in favor of people downloading. Always. Reason: Why? Stone: It’s how a lot of people see the show. And it’s never hurt us. We’ve done nothing but been successful with the show. How could you ever get mad about somebody who wants to see your stuff? Parker: We worked really hard making that show, and the reason you do it is because you want people to see it. Siter
A L Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Var litt ustabil den siden ja får se om jeg ikke får lastet ned noen takk anyway! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Nå snakker vi ålreite greier! Noen som faktisk lager en serie for at folk skal kunne få se den, ikke for å bli rike! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jepp, blir vel ikke mere lovlig av den grunn, da det fortsatt er rike amerikanske tv-selskaper som vil bli enda rikere, men jeg har god samvittighet uansett Siter
Martin Foss Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Alle episodene ligger ute på www.southparkstudios.com, som visstnok er de ofisielle sidene.. Dessverre er de midlertidig utilgjengelige i Skandinavia.. Men før kunne man hvertfall se de lovlig og gratis, med et par små reklamesnutter i hver episode.. Står nå at de jobber med saken for å fjøre innholdet tilgjengelig for Skandinavia igjen. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 http://www.surfthechannel.com/show/198.html Siter
Vegard Mardahl Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 allsp.com er jo et alternativ Siter
Fredrik Wold Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hot Spot SHield fikser problemet på southparkstudios.com når det er "stengt" for skandinavia tenker jeg. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Her er ett par tre linker, kos dere South park Family guy The Simpsons Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.