Skrevet 10. desember 2008 16 år min første flytur med nytt skjermkort --------------------------------------------------------------- Disse bildene ble tatt i dag morgest i 6 tia, Full Zize bilder Her
Skrevet 10. desember 2008 16 år Gratz! Håper det støtter AA :whistle: Bildet er fint og det ser ut som du har fin grafikk ellers.
Skrevet 10. desember 2008 16 år Forfatter såvidt bynt og stille på instillinger, her bli det mye prøv og feiling :blush:
Skrevet 10. desember 2008 16 år Hva slags skjermkort har du fått? Vurderer å kjøpe ny jeg å, grafikken hos meg er irriterende dårlig.
Skrevet 10. desember 2008 16 år Forfatter hadde et XFX Geforce 8800GT 512MB og gikk over til EVGA GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA... her er likn til Komplett
Skrevet 10. desember 2008 16 år Forfatter stemmer det. har lagt fsx på hold en liten stund til. har det så trivleig med fs9 nå som alt funker som det skal
Skrevet 10. desember 2008 16 år Skulle ønske jeg hadde råd til å ta sånne friheter, men i forhold til hvor VANVITTIG untyttig det egentlig er å bruke 3000 ,- på ett skjermkort, så kunne jeg godt tenkt meg andre ting ja :grin: Men er noe jeg veldig gjerne skulle gjort.. Flott bilde, bra ta du prøver deg fram!
Skrevet 10. desember 2008 16 år Om du ikke hadde noe imot det, om du kunne legge ut et par bilder til så vi får sett selve grafikken på spillet (uten å redigere på bildene altså, hehe) ..Altså bare hvis du ikke har noe imot det
Skrevet 11. desember 2008 16 år Forfatter bilde er ikke redigert på... skal ha meg en tur senere i morgen, får se om d blir noen bilder da
Skrevet 11. desember 2008 16 år Forfatter Skulle ønske jeg hadde råd til å ta sånne friheter' date=' men i forhold til hvor VANVITTIG untyttig det egentlig er å bruke 3000 ,- på ett skjermkort, så kunne jeg godt tenkt meg andre ting ja [/quote'] har ikke akkurat råd til det. men tenkte jeg skulle bruke mye og håpe på og ha det en god stund framover. :crazy:
Skrevet 11. desember 2008 16 år Glemte å skrive at det var ett flott bilde Var jo egentlig det jeg skulle skrive igår, men det kom ut noe helt annet når jeg tastet
Skrevet 11. desember 2008 16 år Forfatter sånn.. nye bilder lagt ut, ingen er redigert. litt dårlig kvalitet pga nedskalering. men her er link til full zize bilder
Skrevet 11. desember 2008 16 år Stilige bilder. Men har du lagt in Shockwave 3D lights til dash'n? Isåfall har du cfg?
Skrevet 11. desember 2008 16 år FS er en CPU krævnede spil, og ikke så mye GPU krævende. Selvølgelig kræver den også noget i GPU'en, men ikke på samme højde som CPU'en. Og de computere du kan få i dag, er tæt på at være maximum for hvad FS9 kan give visuelt.
Skrevet 11. desember 2008 16 år Forfatter thor. nei, bruker DW sin dash 8. uten mods.. sant nokk.. vill si at jeg tror jeg klarer kanskje litt bedre.. men ikke all verden. tror jeg er på graffik toppen for min pc snart..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.