Kjartan berg Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hei! Er det noen som flyr på VATSIM med FSX her? Siter
Morten Ruud Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det gjør jeg. OG det fungerer helt fint for meg, hvis det var et svar du var ute etter Siter
Jack J Jackson Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hei Jeg har nå greid å få drøyt 430 timer på VATSIM med FSX og ikke hatt noen problemer. Ok noen ganger har serveren vært nede men det er ikke noe stort problem. Nå har VATSIM oppdartert server/hjemmesideer og informasjonen er blitt mye bedre. Du får mye informasjon om deg som pilot og meget annet. Det jeg setter pris på nå, etter oppdateringen, er at jeg DIREKTE kan sjekke hvis jeg er koblet opp og at min flight blir logget. Jeg kan også, etter at min flight er klar, sjekke at den er blitt logget og trenger ikke vente 24-48 timer slik det var før. Jack Siter
Ole Jespersen Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Har tenkt å begynne å fly på vatsim igjen, hva er best av fsinn og squawkbox Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg for min del prøvde Fsinn først, men den ville ikke virke i FSX, hvorfor vet ikke jeg. Jeg fikk tips om at squawkbox skulle være bra, så da prøvde jeg det. Kjempe fornøyd! Squawkbox anbefales! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.