Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm.. Får en feilmelding når jeg prøver å legge deg til på nytt. Og det står at hvis jeg sletter deg først' date=' så kan jeg ikke invitere deg igjen. Har du mulighet for å sende forespørsel om å bli med i gruppa, Fredrik? Eller må man bli invitert?

Jeg drar halv 5, og er ikke hjemme før nærmere 11. Passer det at vi starter konkurransen kl.7, og at den varer til 11?

Vi kan ha maks 1 konkurranse per dag, så om dere ikke får hvert med i kveld kan det bli nye sjanser i morgen :) [/quote']

Måtte man ikke vente til 19. des..?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

har startet en konkurranse som går fra 19-23 i kveld. måtte bare gjøre det kjapt for jeg dro i stad. (skriver fra mobilen nå.) Regner med at det bare er å kjøre på vanlig måte, og så blir det lagret automatisk som deltagelse i gruppeløpet? lykke til! :-)

Skrevet

Har samme problem jeg. Er nok serveren som er nede ja..

Typisk at det skjedde nå da :crazy:

EDIT: WHAT?! Prøvde igjen nå, og nå fungerer det. I samme minutt som konkurransen vår ble avsluttet. Var det vi som kræsja serveren? :/

Skrevet

Trening og atter trening Audun.

Ser du taper mye frem til første mellomtid + endel i den siste krappe høyresvingen etter hoppet. Tror kanskje jeg ville endret oppsettet noe..

Tips! Når man hopper så trykk og hold space knappen inne ca 0,7 sek før kanten. Slipp space like før landing. (ikke alle hopp man behøver og bruke space)

Skrevet

Ja, særlig første svingen i løypa har jeg vært litt dårlig på. Men prøvde å følge din skygge nå med ditt skioppsett. Og da fikk jeg over halvsekundet bedre tid på første mellomtid! :)

Eneste stedet jeg kjører raskere enn deg er fra skråkjøringa og fram til hoppet. Men det er bare så vidt jeg tar innpå.

Er litt uvant med ditt skioppsett, for det er litt tyngre å svinge pga mindre carving. Men blir nok vant til det.

Prøver å bruke den hoppteknikken ja.

Skrevet
Prøver igjen... Måtte man ikke vente til den 19. før man kan starte på konkurransedelen..?

Det er singleplayer.

Nå spiller vi "gruppeløp"' date=' og da må man gjøre det FØR konkurransedelen starter :) Man kan altså bare kjøre gruppeløp mens kvalifiseringsdelen pågår.

Hvor er det du får den feilmeldingen, Johan?

Når jeg skal trykke for å delta i konkurransen på NRK.no får jeg opp

Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'

Object required: 'getCachedXslTemplate(...)'

C:\\INETPUB\\GAMEBASE\\MAGIC_V2\\TOOLS\\../../tools/xml_specific.asp, line 158

EDIT: Har sendt en mail til produsentene om problemet nå.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...