Skrevet 17. desember 2008 16 år Forfatter Fungerer ikke i dag heller nei... :mad: Fått noe svar på mailen? Nei, har ikke det. Rart ikke NRK sier noe om det på nettsidene sine.
Skrevet 18. desember 2008 16 år Forfatter Fikk svar i dag: Dear user,there was an update yesterday - does the problem still occur? kind regards The Support-Team
Skrevet 18. desember 2008 16 år Audun, Ser ut som dette fortsatt ikke virker.. Prøver å bli med på løp nå, men dette er hva jeg får: Microsoft VBScript runtime error '800a01a8' Object required: 'getCachedXslTemplate(...)' C:\\INETPUB\\GAMEBASE\\MAGIC_V2\\TOOLS\\../../tools/xml_specific.asp, line 158
Skrevet 18. desember 2008 16 år Forfatter Ja, får samme jeg også. Jaja.. I morgen er det jo løp, så da får vi vente til kvalifisering i Bormio før vi prøver gruppeløp igjen. Lykke til med løpet i helga alle sammen!
Skrevet 18. desember 2008 16 år Sjekk instillinger på ski til alle løpere: http://rudi.selfip.org/ Han som leder hele greia bruker: 26 28 46 I nærheten av disse instillingene har de fleste i toppen.
Skrevet 19. desember 2008 16 år Er Ski Challenge 09 internasjonalt, eller er det bare Norge som har det?
Skrevet 20. desember 2008 16 år Forfatter Øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve, øve 330 ganger. Det var min oppskrift Og så er det et bra tips å se på skiinstillinger og skyggene til folk med 2-3 sek bedre tid enn deg. Studér hvilke linjer de tar gjennom de forskjellige svingene. Legg også merke til når de står oppreist og når de er i hockeystilling. Og så prøver du å kopiere det
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.