Petter Tandberg Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hmm.. Får en feilmelding når jeg prøver å legge deg til på nytt. Og det står at hvis jeg sletter deg først' date=' så kan jeg ikke invitere deg igjen. Har du mulighet for å sende forespørsel om å bli med i gruppa, Fredrik? Eller må man bli invitert? Jeg drar halv 5, og er ikke hjemme før nærmere 11. Passer det at vi starter konkurransen kl.7, og at den varer til 11? Vi kan ha maks 1 konkurranse per dag, så om dere ikke får hvert med i kveld kan det bli nye sjanser i morgen [/quote'] Måtte man ikke vente til 19. des..? Siter
Fredrik Wold Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Da er jeg med vettu Hva er planene videre da? Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 De fleste tidspunkt på kvelden passer for meg... Pga den lange konkurransetiden så kan jeg delta før/etter trening. Hva med å bestemme et fast tidspunkt? (så lenge Audun har mulighet til å starte konkurransen) Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 har startet en konkurranse som går fra 19-23 i kveld. måtte bare gjøre det kjapt for jeg dro i stad. (skriver fra mobilen nå.) Regner med at det bare er å kjøre på vanlig måte, og så blir det lagret automatisk som deltagelse i gruppeløpet? lykke til! :-) Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Blææh, får bare " HTTP 500 intern server feil" når jeg skal bli med på konkurransen til gruppa :crazy: Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Får dere det inne i selve spillet? noen som har fått til å delta i gruppekonkurransen? Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Nei, får det når jeg trykker på at jeg skal være med i konkurransen på nettet, ikke inne i selve spillet. Men får heller ikke til å spille online akkurat nå. "Kolbingen misslyktes" Kan hende NRK sliter? Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Virker som det er noe feil hos NRK. Jeg kan heller ikke spille online og når jeg logger inn på NRK sine sider så funker ingen ting av det jeg vil ha fram. Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Har samme problem jeg. Er nok serveren som er nede ja.. Typisk at det skjedde nå da :crazy: EDIT: WHAT?! Prøvde igjen nå, og nå fungerer det. I samme minutt som konkurransen vår ble avsluttet. Var det vi som kræsja serveren? Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det funka en stund mens det var konkurranse, men du kan jo prøve igjen i morra og se om det samme skjer igjen :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Jeg lager ny i morra ja. Hva med fra kl. 18 til 22? Siter
Geir Teigo Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fikk aldri kommet meg inn i går. Satser på at jeg får tid i dag. Ettersom jeg leser her, ble det ikke noe konkuranse på dere andre heller. Vi prøver igjen. Siter
Audun Braastad Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Jepp, har satt opp en konkurranse fra 18 til 22 i kveld. Håper så mange som mulig har mulighet til å delta, og at serveren fungerer denne gangen Siter
Johan Luiggi Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er ikke veldig god, fâr hâpe at den kommer under 2:24 denne gangen da. Siter
Svein Tore Duås Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Får neppe tid til å være med i kveld. Mrd: 2.08.884 oppsett 29:30:41 Siter
Audun Braastad Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Heftig bra tid Svein Tore! Skal si du har kjørt løypa mange ganger Siter
Svein Tore Duås Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Trening og atter trening Audun. Ser du taper mye frem til første mellomtid + endel i den siste krappe høyresvingen etter hoppet. Tror kanskje jeg ville endret oppsettet noe.. Tips! Når man hopper så trykk og hold space knappen inne ca 0,7 sek før kanten. Slipp space like før landing. (ikke alle hopp man behøver og bruke space) Siter
Audun Braastad Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Ja, særlig første svingen i løypa har jeg vært litt dårlig på. Men prøvde å følge din skygge nå med ditt skioppsett. Og da fikk jeg over halvsekundet bedre tid på første mellomtid! Eneste stedet jeg kjører raskere enn deg er fra skråkjøringa og fram til hoppet. Men det er bare så vidt jeg tar innpå. Er litt uvant med ditt skioppsett, for det er litt tyngre å svinge pga mindre carving. Men blir nok vant til det. Prøver å bruke den hoppteknikken ja. Siter
Erik Karlsen Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Har dere kommet inn på gruppe konk? Jeg for den samme feilen som sist Siter
Petter Tandberg Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Prøver igjen... Måtte man ikke vente til den 19. før man kan starte på konkurransedelen..? Siter
Audun Braastad Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Skrevet 16. desember 2008 Prøver igjen... Måtte man ikke vente til den 19. før man kan starte på konkurransedelen..? Det er singleplayer. Nå spiller vi "gruppeløp"' date=' og da må man gjøre det FØR konkurransedelen starter Man kan altså bare kjøre gruppeløp mens kvalifiseringsdelen pågår. Hvor er det du får den feilmeldingen, Johan? Når jeg skal trykke for å delta i konkurransen på NRK.no får jeg opp Microsoft VBScript runtime error '800a01a8' Object required: 'getCachedXslTemplate(...)' C:\\INETPUB\\GAMEBASE\\MAGIC_V2\\TOOLS\\../../tools/xml_specific.asp, line 158 EDIT: Har sendt en mail til produsentene om problemet nå. Siter
Andreas F Berger Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Får den samme meldingen som deg Audun. Kanskje NRK ikke helt har fått til gruppløp enda Siter
Andreas F Berger Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Fant et norsk forum, prøver å lete litt der, og anbefaler andre å titte innom også, muligheter for å snappe opp noen tips og triks Siter
Johan Holmseth Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Får også samme feilmelding som i går :crazy: Siter
Audun Braastad Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Fungerer ikke i dag heller nei... :mad: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.