Audun Braastad Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Endelig er Ski Challenge i gang igjen. Årets versjon ble sluppet i dag. Synes jeg husker det var en del her som spilte det i fjor. Ski Challenge - NRK.no Gleder meg til å ta fatt på Val Gardena! Siter
Johan Luiggi Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har en venn som challenget meg til dette, sâ download has started! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ENDELIG! Har ventet på dette! Tenke akkurat på det også :grin: Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Mulig jeg slenger meg på denne igjen slik at man kan by østerrikerne på litt konkurranse Siter
Audun Braastad Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Hva slags skiinstillinger bruker dere på Val Gardena? Og hva er bestetiden deres så langt? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ånei, ikke dette igjen^^, Avhengighetskapende spill. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Kan noen lage en slik gruppe? Der alle vi i fs.no kan konkkurere? Siter
Audun Braastad Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Jeg kan fikse det. Er det bare å trykke på "Andre spillere" og så legge til flere spillere? Da må jeg i så fall vite brukernavnene deres Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Tror det går på mail! bellhelikopter@yahoo.no Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hmm, har kvalifisert meg, men når jeg trykker på konkurranse, kommer det kun opp ett vindu hvor det står: "Du er kvalifisert - Lykke til", med kun "avbryt" som eneste mulighet å trykke på. Virker som den loader, men blir jo stående i en evighet, kommer meg altså ikke inn på konkurransemodus. Siter
Stian Isaksen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Du må vente til den 19. desember før du kan kjøre konkurranse. Bestetiden min er 2:12,391 i Val Gardena Skiinstillinger: 24,18,58 EDIT: Heter Alpinisten på spillet Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Du må vente til den 19. desember før du kan kjøre konkurranse. Bestetiden min er 2:12' date='391 i Val Gardena Skiinstillinger: 24,18,58 [/quote'] Aha! Det forklarer jo saken :grin: Audun: Nick: Pettern Siter
Audun Braastad Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Har lagt deg til Petter, men er det noen som har sett noe om hvordan man egentlig lager sånn gruppe? :confused: Det står jo at den som lager sånn gruppe skal kunne velge hvor lenge konkurransen skal vare, hvilken løype osv.. Min tid er 2:11.016 Skiene mine er 39,14,47 Mitt navn på spillet er AudunB Siter
Johan Clausen Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ved at bruge dine indstilliger til ski Audun, og udner kvalifikationen se på din skygge, så fik jeg lige kappet ca. 7 sekunder af min tidligere bedste tiden. Nu er den "nede" på 2:15:422. Kan gøres bedre, men af første forsøg er jeg mye tilfreds. Siter
Geir Teigo Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Sjekka løpet ditt AudunB. Bra tid! Jeg er selv NAX228 (selvfølgelig) og trener for harde livet. Det er skjeldent jeg kommer helt i mål nå som detaljene finpusses. Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Det ligger noen timer trening bak den tiden :grin: Det eneste som funker er å kjøre løypa om og om igjen. Og det er lurt å se på en skygge med noen sekunder bedre tid for å se hvilken linje de beste kjørerne tar. Har endelig funnet ut hvordan man lager gruppe, så nå har jeg opprettet gruppen "FS.no". Har invitert Stian, Geir og Petter. De som vil være med må skrive brukernavnet sitt, så kommer det en invitasjon Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Kjørte på 2:16 tror jeg. Navn: Holmseth Siter
Fredrik Wold Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Haha, artig spill Er bare nede på 2:16 og noe jeg nå.. Nicket mitt er; divenurse Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Dette var gøy. Har bare kjørt litt så er bare på 2:20. Navn: afbrgr Hvilke "innstillinger" har dere på skia? Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Invitasjoner til "FS.no"-gruppa blir sendt fortløpende. Regner med at dere får det på mail? Hvis vi blir enige om en firetimers-peridode som passer for de fleste, så kan jeg sette opp en konkurranse for alle som har godtatt invitasjonen til gruppa. Vi trenger selvfølgelig ikke å sitte i fire timer å spille, men det er kjekt hvis så mange som mulig har tid til å kjøre gjennom løypa et par ganger. Dette må skje mens det enda er kvalifiseringsperiode, altså før 19.des. Kom med forslag til en firetimers-periode Siter
Johan Holmseth Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Fikk på mail ja Hva med etter kl. 5 i dag engang? Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Skulle til å foreslå det samme, så det passer fint for meg Siter
Fredrik Wold Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Må legge meg til på nytt; divenurse Hadde lagt inn feil mailadresse.. Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Hmm.. Får en feilmelding når jeg prøver å legge deg til på nytt. Og det står at hvis jeg sletter deg først, så kan jeg ikke invitere deg igjen. Har du mulighet for å sende forespørsel om å bli med i gruppa, Fredrik? Eller må man bli invitert? Jeg drar halv 5, og er ikke hjemme før nærmere 11. Passer det at vi starter konkurransen kl.7, og at den varer til 11? Vi kan ha maks 1 konkurranse per dag, så om dere ikke får hvert med i kveld kan det bli nye sjanser i morgen Siter
Fredrik Wold Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Finner ikkenoe i spillet om å bli med i grupper? Eller gjøres det på nett? Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Er på nett man styrer alt som har med grupper å gjøre ja Under de seks firkanta boksene skal du få fram et felt som har med gruppene og gjøre. NRK.no - Ski Challenge Siter
Fredrik Wold Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jada, jeg ser den boksen, men ikkenoe mer enn det.. Finner ikke engang muligheten til å ordne med ny gruppe, og hvertfall ikke å bli med i en.. så da er vel løpet kjørt for meg da.. bokstavelig talt Siter
Audun Braastad Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 En mulighet er vel å opprette en ny bruker til selve spillet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.