Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hmm, har kvalifisert meg, men når jeg trykker på konkurranse, kommer det kun opp ett vindu hvor det står: "Du er kvalifisert - Lykke til", med kun "avbryt" som eneste mulighet å trykke på. Virker som den loader, men blir jo stående i en evighet, kommer meg altså ikke inn på konkurransemodus.

Skrevet

Har lagt deg til Petter, men er det noen som har sett noe om hvordan man egentlig lager sånn gruppe? :confused:

Det står jo at den som lager sånn gruppe skal kunne velge hvor lenge konkurransen skal vare, hvilken løype osv..

Min tid er 2:11.016

Skiene mine er 39,14,47

Mitt navn på spillet er AudunB

Skrevet

Ved at bruge dine indstilliger til ski Audun, og udner kvalifikationen se på din skygge, så fik jeg lige kappet ca. 7 sekunder af min tidligere bedste tiden. Nu er den "nede" på 2:15:422. Kan gøres bedre, men af første forsøg er jeg mye tilfreds.

Skrevet

Det ligger noen timer trening bak den tiden :grin:

Det eneste som funker er å kjøre løypa om og om igjen. Og det er lurt å se på en skygge med noen sekunder bedre tid for å se hvilken linje de beste kjørerne tar.

Har endelig funnet ut hvordan man lager gruppe, så nå har jeg opprettet gruppen "FS.no". Har invitert Stian, Geir og Petter. De som vil være med må skrive brukernavnet sitt, så kommer det en invitasjon ;)

Skrevet

Invitasjoner til "FS.no"-gruppa blir sendt fortløpende. Regner med at dere får det på mail? :)

Hvis vi blir enige om en firetimers-peridode som passer for de fleste, så kan jeg sette opp en konkurranse for alle som har godtatt invitasjonen til gruppa. Vi trenger selvfølgelig ikke å sitte i fire timer å spille, men det er kjekt hvis så mange som mulig har tid til å kjøre gjennom løypa et par ganger.

Dette må skje mens det enda er kvalifiseringsperiode, altså før 19.des.

Kom med forslag til en firetimers-periode :)

Skrevet

Hmm.. Får en feilmelding når jeg prøver å legge deg til på nytt. Og det står at hvis jeg sletter deg først, så kan jeg ikke invitere deg igjen. Har du mulighet for å sende forespørsel om å bli med i gruppa, Fredrik? Eller må man bli invitert?

Jeg drar halv 5, og er ikke hjemme før nærmere 11. Passer det at vi starter konkurransen kl.7, og at den varer til 11?

Vi kan ha maks 1 konkurranse per dag, så om dere ikke får hvert med i kveld kan det bli nye sjanser i morgen :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...