Skrevet 8. desember 2008 16 år http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=543344 Nå er vi møkka lei å vente på en fast 747 til OSLO
Skrevet 8. desember 2008 16 år Ja dette virker ikke helt bra :eek: :crazy: jeg har dessverre liten tro på at dette kommer til å gå den rette vegen med en sånn "start", de taper jo både penger og kunder på den måten. Nei jeg kommer ikke til å bestille billdett med "crappy airlines" med det første.
Skrevet 8. desember 2008 16 år I artikkelen påstås det at de andre selskapene snart er fulle i desember(før jul). Jeg har fulgt med på prisene nå i snart 2 mnd, de har droppet med ca 1800 kr de siste 5 dagene, så det kan nå ikke være helt fullt ?
Skrevet 8. desember 2008 16 år Jeg har fulgt med på prisene nå i snart 2 mnd' date=' de har droppet med ca 1800 kr de siste 5 dagene, så det kan nå ikke være helt fullt ? [/quote']Kan ikke det ha noe å gjøre med det som nylig har hendt i Bangkok?
Skrevet 8. desember 2008 16 år Nå er jeg sykt overtrøtt og skal være optimistisk; Det ordner seg nok, at vi får linken er det som betyr noe, men på den andre siden så er det litt urovekkende at det ikke finnes et eneste bilde av flåten deres..
Skrevet 8. desember 2008 16 år Ja, ikke har de bilder på hjemmesiden sin, og ellers.. Finnes ingen bilder av noe Krabi Airline fly
Skrevet 9. desember 2008 16 år joda, har sett det bildet for en stund siden. Om det er en strand, noen flyvertinner og piloter + ett 747 på himmelen i bakgrunnen, typisk klipp og lim i paint bilde.
Skrevet 9. desember 2008 16 år TAR IKKE AV: Det eneste bildet som finnes av Krabi Airline er dette manipulerte jumbojet-bildet. Foto: Krabi Airline Stinker dritt av hele muffinsen i mosen her! Begynner å tro at det er noen som koser seg med å kødde..
Skrevet 9. desember 2008 16 år Jeg har fulgt med på prisene nå i snart 2 mnd' date=' de har droppet med ca 1800 kr de siste 5 dagene, så det kan nå ikke være helt fullt ? [/quote']Kan ikke det ha noe å gjøre med det som nylig har hendt i Bangkok? Absolutt, og finanskrise. Men jeg reagerte på at det hevdes det er fulle fly. Nå har ikke jeg mulighet for å skjekke belegget, men tenkte lavere pris betyr lavere etterspørsel. Jeg reiser nå uansett vekk fra kalde nord atter en jul:-)
Skrevet 9. desember 2008 16 år De har til og med ikke klart å manipulere riktig fly. Flyet på det bildet er en -300 og ikke en -400
Skrevet 9. desember 2008 16 år I tillegg har de brukt ulike motortyper på bildet, ser ikke hvorfor det var vits..
Skrevet 9. desember 2008 16 år Company Name : KRABI AIRLINE CO., LTD. CEO : MR. PRICHA SUKCHAI Office Address : Don Mueang International Airport, Room 3217, Central Block Building, Sikhan, Don Mueang , Bangkok 10210. THAILAND Telephone : 66 (0) 2504 2500 Fax : 66 (0) 2504 2499 E-mail Address : pricha.s@krabi-airline.com Web site : www.krabi-airline.com Established : March 2007 Registered Capital : Baht 200,000,000.00 Bank : Kasikorn Bank Public Company Limited Account no : 782-2-00373-1 Start-Up Flights : OSL / KBV / DMK / OSL : 1st November 2008 Aircraft Type : Boeing 747 – 400 Er dette info som er vanlig å legge ut? Står at de skal bruke en 767-300ER for DEC.. Legge ut konto nummer og hvor stor kapital de har på den måten..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.