Sindre Holberg Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tenkte det kunne vært artig å hørt hvordan folk fant flightsim.no. Jeg selv fant det ved at jeg søkte rundt på google etter SAS fly til FS9. Dette var rett etter at jeg startet med Fs, og kunne INGEN ting.. Var så et år som kun "kiker" før jeg fikk meg sikkelig mailadresse og ble medlem. Siden har det hopet på seg og sitter nå meg ca 1750 innlegg her og (tror selv ihvertfall) ganske mye kunnskap om fly og flightsim TAKK flightsim.no Hvordan oppdaget dere flightsim.no? Siter
K J Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ungefär samme måde som dig. Søgte også lidt på google efter FS9-relaterede ting og fandt så frem til fs.no. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ungefär samme måde som dig. Søgte også lidt på google efter FS9-relaterede ting og fandt så frem til fs.no. Samma her.. Siter
Johan Luiggi Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Trough my passion of cycling, eller for â utdype mer, var en post pâ PCMNorge om FS.no om fs, hvor FS.no kom opp rundt januar da jeg fikk FSX til jul med joystick og ekstern HD. Har en god del poster pâ fs.no nâ! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tror det var at jeg søkte litt rundt etter bilder av FS2004 jeg fant selve forumet. Men jeg hadde brukt filbiblioteket i lange tider før det. Siter
Christopher Andersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fant fs.no for noen år siden da jeg leste en artikkel i flynytt om en fs-tur, og på slutten stod det hvor sceneryene var fra og de var jo fra filbiblioteket her. Så har jeg vert "kikker" i ca 1 år, helt til jeg fikk meg ny mail tidligere i høst. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg ble tipsa om nettsida i forbindelse med at en kamerat av meg mente jeg burde ordne meg nye livery og scenery for norske flyplasser - og da var det gjort. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 hmm. fant sia i 2002 mens jeg satt og leita etter FS2002 addons. byner og bli nån år sia nå. har vista om forumet og har vell vært kikker i en go del år, før jeg endelig bestemte meg og fikk godkjent mail og heiv mæ inn.. Siter
Erik Karlsen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det klarer jeg ikke og huske tilbake til, men det er den siden jeg er flest ganger innom i løpet av en dag. Jeg vil også si at fligtsim.no er hoved grunnen til at jeg forsatt synes at denne hobbyen er artig. Bare les mine første innlegg. Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Mye av det som er sagt gjelder meg og.. Begynte som kikker i 2 år fram til eg begynte på VGS og fikk en skikkelig mailadresse.. For min del så er også fs.no den siden som daglig har flest besøk på min pc Mye av grunnen til at eg fremdeles holder på med fs for fullt Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fant Flightsim.no en gang etter mitt første cockpit-besøk. Jeg sa at jeg fløy flysimulator på datamaskinen, og en av pilotene spurte meg om jeg visste at det gikk an å laste ned norske fly til flysimulatoren. Da jeg svarte nei fikk jeg beskjed at det fantes en norsk side. Etter det begynte jeg å leite rundt på nette til jeg til slutt fant fs.no. Dette var ikke så lenge etter at pappa hadde kjøpt FS98 og jeg hadde blitt bitt av basillen. Det er snart 10 år siden nå. :crazy: Jeg begynte å bruke filbiblioteket en stund. Lastet ned MD-90 med dynamiske deler og store greier. (Deler som faktisk beveget seg i FS98!) Jeg fant også forumet på omtrent samme tiden, men jeg hadde ikke noen epost-adresse. Ikke før 2001, da jeg endelig klarte å registrere meg som bruker på forumet. Det var min lille historie Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det går helt tilbake til 1999, da jeg holdt på og fiklet med FS98. Jeg ville ha Twin Otter til FS, slik at jeg kunne fly mellom Båtsfjord og Vadsø. Jeg fant jo til min store forskrekkelse at de flyplassene heller ikke fantes i den flysimmen, så da googlet jeg etter flightsim norge eller no i den duren. FS.no kom opp, og etter det var det gjort. Jeg fløy stort sett mellom Vadsø og Båtsfjord med Twotteren, i det som het Norway 98, noe av det utroligste av scenery som fantes da. Etter hvert ble jeg bitt av Dash 8 basillen, etter en direktetur mellom ENVD og ENTC in real life, så da lasta jeg ned den maskina, og fløy utrolig mye derimellom, samt mellom ENVD og ENKR, i tillegg til Båtsfjord og Berlevåg. Forumet daterer seg vel også tilbake til den tiden, tror jeg. Har hatt litt av- og påhopping i og med at jeg har andre interesser i tillegg, men jeg har aldri forlatt forumet, og har heller ingen planer om å gjøre det. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Tror det hadde med Norwegian Airports å gjøre... Siter
Martin Foss Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Fs.no fant jeg fordi så mange her på forumet nevnte siden.. Må si at sidene til siv.ing. Finn Strøm ser ganske så fine ut... Flightsim.no derimot... Dreiv vel og leita etter div flightsim-sider den gangen jeg begynte med Flightsim for en del år tilbake.. Siter
Audun Braastad Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fant FS.no fordi jeg nettopp leste det Martin skrev i innlegget over. Søkte på google, og vips så var jeg inne på siden. Men likte ikke helt verken design eller innholdet på fs.no, så jeg tror ikke jeg kommer til å besøke den sida så veldig ofte :grin: Neida, jeg skjønte jo at tråden handlet om flighstim.no. Jeg brukte vel en norsk søkemotor til å søke etter fly og scenery til FS9 for litt over 3 år siden. Da fant jeg filbiblioteket på flightsim.no Brukte vel filbiblioteket og tittet litt innom forumet i et halvt år, før jeg registrerte meg på forumet fordi jeg ble interessert i FLG 06, som det sto om på forumet. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Mens jeg simmet fs8 fant jeg ut av add-ons, og siden jeg brukte var en .com side (har ikke funnet den igjen). Jeg fylte dataen med dem. Når jeg da gikk over til 2004 fortsatte jeg jo med dette, men plutselig eksisterte ikke siden lengre. Etter random URL-skriving skrev jeg plutselig flightsim.no, og fant genialiteten i siden. Jeg brukte dog flightsim.no i noen år før jeg så under "diskusjon" og oppdaget forumet, jeg ble vel medlem høsten 2007 da jeg begynte S1-trening på VATSIM og fant ut at å proklamere litt for den ikke kunne skade. Siden den gang har jeg vært stuck her Siter
Vidar Martinsen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Var vel i 1997 tror jeg! Jeg var en av de første medlemmene her inne. Drev enda med FS95 var det vel. Dial-up internett og greier. Husker det tok for alltid å laste ned 200kb fly he he he Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Husker ennå tilbake til tiden da jeg pleide å surfe innom Fs.no på far sin pc på jobben. Det var da Fs4.1 var tingen og jeg fløy mellom Chicago Ohare og Merril C Meigs. Det var fine tider. Etter hvert kom jo FS98 som jeg var en flittig bruker av. Jeg var også innom Flight Unlimited eller noe sånt. Veldig pen grafikk i forhold til hva som var vanlig på den tiden, og kanskje enda i forhold til standard FSX grafikk. Tror jeg fant flightsim.no ved hjelp av et søk i en søkemotor, antakeligvis kvasir. Siter
Geir Teigo Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg ble tipset av en kompis at det var kommet en pakke som het Norway 98. Mulig dette var i 98?... men kjøpte min første PC dedikert til FS i 97, så jeg er litt usikker. Pakken lå i allefall her inne, og det ble mitt første møte med flightsim.no. Siter
Håkon Aarøen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg leste i et blad om "Norway98" for ti år siden, kun nevnt i en bisetning med link riktignok, men på den tiden så var norway98-sidene en del av flightsim.no :-) Har jaggu blitt noen år ja! Er vel ikke den som har gjort mest ut av meg på forumet, men har alltid vært mye hyggelig lesning her inne! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Dette var da jeg ble interresert i Flight Simulator. Hadde fått meg FS9, og ville ha SAS og Norwegian fly til simulatoren, og søkte på Flightsimulator norge ellernoe, så vips var jeg her Tok tid før jeg registrerte meg, men.. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Fant FS.no, eller snarere online.no/fsim som det het den gang, da jeg drev med fs98. Siden den gang har jeg måttet bytte konto, ettersom den av en eller annen grunn forsvant (?) Men, ellers er det dette et sted som har gitt meg mye igjennom årene, og håper det fremdeles vil det Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Tord Øvrebotten skal ha æren for at jeg fant flightsim.no da det var han som tipset meg om den om jeg ikke husker helt feil. Siter
Johan Clausen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Brugte siden i forbinelse med L&P's Kastrup scenery til FS2004 (før jeg fandt Swedflight), og da Jacob Thomsen også postede lidt her på forummet, begyndte jeg også. Siter
Harald Strand Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jeg som mangen andre drev bare og søkte etter fks SAS fly, så poppa denne opp på google og da var det gjort. Kan vell ikke si jeg har angret på det! Siter
simon seim Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 JA! akkurat det samme skjedde med meg! Siter
Helge Sakkestad Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Var å søkte på noe bilder jeg også. Jeg hadde vært mye her inne før... jeg var på hovedsiden og klikket "Diskusjon", og så registrerte jeg meg Ellers har jeg nog snoka litt her inne når-som-helst :grin: Spesiellt filbiblioteket har jeg brukt i årevis før jeg registrerte meg. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Tror det hadde med Norwegian Airports å gjøre... Agree with you. Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.