Paul-André Tilrem Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Måtte ta et lite bilde når jeg så hvordan været laget stemningen til dette. Ja jeg vet jeg skulle hatt med hele vingen, men er litt sent for å fikse det. Kom med ris og ros, hva kan jeg gjøre bedre? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Flott bilde Men en sugen paint! Siter
Kjell Arne Randa Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Fin stemning Paul. Har nettopp avsluttet en liten tur (med en litt mindre farkost) Enva-Enha-Enva med fin stemning i måneskinn. :sick: Siter
A L Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Flott bilde Men en sugen paint! Syns da ikke den var så ille? Syns dette var veldig bra! gos stemning:D mange av disse for tiden Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Dette er faktisk den painten man finner inne på filarkivet her. Har gjort noen forandringer: Byttet ut SAS merket like ved døra, og lagt til litt ekstra på hjulbrønnen framme. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.