A L Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hei! dette er vel til de som har bf2 Jeg skal innstalere den nyeste patchen som er 1.41 men når jeg skal kjøre den står det " you need administration privilegies to run the setup eller noe sånt? javel? jeg er jo administrator bruker Hva skal jeg gjøre? sykt kjipt å ha 3 servere å velge immellom Siter
Håkon Larssen Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 er det en tilfeldighet at jeg innstallerer den patchen akkurat nå?? Tror du må høyreklikke på den og trykk "kjør som" og velge administrator. Husk at jeg ikke er bombesikker. Siter
A L Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 For ett sammentreff JO jeg kan høyreklikke og trykke kjør som... men jeg kan ikke velge "administrator" jeg kan velge den brukeren jeg er på nå og den skal liksom være admin ? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Ja, det skal sies at Alexander har XP og ikke Vista.. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du må logge deg inn som administrator da .. Du bruker en konto som ikke har alle rettigheter.. tydeligvis.. Skift bruke og logg inn som administrator.. Har du ikke skiftet noe passord så holder det med det brukernavnet Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, bare så det er sagt, så skulle jeg etter det jeg har hørt, mene at han har fått det til! Siter
A L Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 ja Tom! det har du rett i men slet litt med det å men som Even sa tror jeg det er i orden, selv om det fortsatt står at jeg har V 1.1 så får jeg opp ca 2000 servere noe som stemmer bedre:) Takker uansett! Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Du får joine gotland servene .. Gotland 1 - 14 -- Altids admins online.. der.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.