Audun Sjøen Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hei Tenkte jeg skulle dele noen bilder fra noen av våre MP sessioner i Black Shark. Må si at jeg er blitt litt avhengig av dette spillet, vanvittig realisme, er utrolig bra flightmodel som biter noe sykt hvis du ikke følger med. Må faktisk innrømme at vi styrter pga pilotfeil nesten like ofte som at vi blir skutt ned Tekst under bildene... Her har vi akkurat bombet et ammo depot Er jo litt tøff også da Var heldig og fikk med både Kasj og Snajper, Snajper er han som skyter mener jeg. Helikopteret skutt i filler og piloten er død Annen vinkel, fremdeles død Styrta på basen, klarte å ejecte, ser piloten srår ved siden av fallskjermen Snajper har fått halen skutt av. Det syke her er jo at han klarte å halte seg til basen og reparere helikopteret Profilbilde, sjekk detaljene på helikopter og den nydelige skogen Kasj foretar en støvete landing ute i skauen Treffer nesten en Vulcan, tatt en er bare to igjen Snajper peprer noen Humwee's med gun'en Kasj lander på basen etter endt oppdrag, litt tåkete idag. Må bare si at Black Shark var vel verdt den lange ventetiden, har egentlig overgått alle mine forventninger og litt til. Dette er et absolutt "must have" for alle som liker combat sims. Siter
TOS Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Flott serie. Men kordan kan ein skyte seg ut ifrå eit helikopter? Vert ein ikkje berre kasta rett inn i viftene då? Siter
Audun Sjøen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Hehe Ja det sko ein tru, men er absolutt mulig, tror at bladene blir sprengt av samtidig med at canopy taket blir sprengt av. Er iallefall en flittig brukt mulighet av oss kara Siter
Fredrik Rise Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Rotorbladene blir først skutt av, deretter canopy og til sist setet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.