Nicklas Winger Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Call of Duty får undertittelen Modern Warfare 2 og slippes høsten 2009 Gamer.no Yahoooo! Siter
Audun Braastad Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Digg! Bare synd at laptopen min ikke kommer til å ha sjans til å kjøre det spillet. Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Kanskje med Windows 7? Siter
K J Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Bare synd at laptopen min ikke kommer til å ha sjans til å kjøre det spillet. Du har kanskje penge nok til at købe en ny om et års tid Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er gode nyheter, det skal mye til for at 2009 skal overgå det fantastiske spillåret vi har hatt i år, men et nytt Call of Duty i moderne setting er ihvertfall et stykke på vei Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Siden det er Infinity Ward som lager det, blir det bra. Treyarch sliter vel med å lage nånna kjempebra spill, bare se på CoD3 og CoD5. CoD5 er bra men det klarer ikke å overgå CoD4. Gleder meg som bare det ! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg syns CoD:WaW er storartet så langt, i singleplayer. Multiplayeren tok litt tid å venne seg på - veldig annereldes spillestil fra CoD 4. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.