Skrevet 4. desember 2008 16 år SAS Sin CRJ-900 OY-KFA! Må si meg at denne der var en sexy dame! Ohlalala! SAS Første CRJ-900
Skrevet 4. desember 2008 16 år Ja er ikke en stygg fugl dette! Kler fargene til SAS liksom alle flyene med motor på ryggen de har hatt! Gleder meg til første SVG-CPH turen!
Skrevet 5. desember 2008 16 år Den var nydelig! Liker de flyene der. Etter min mening er det få som slår Bombardier designmessig, og da tenker jeg også på Dash8 i tillegg til denne da. :cool:
Skrevet 5. desember 2008 16 år og da tenker jeg også på Dash8 i tillegg til denne da. :cool: Nuvel... hver sin smak... Forøvrig er vel det å gi Bombardier æren for designet av CRJ eller Dash 8 som å gi Boeing æren for designet av DC-9/MD-80
Skrevet 7. desember 2008 16 år SAS Sin CRJ-900 OY-KFA! Må si meg at denne der var en sexy dame! Ohlalala! SAS Første CRJ-900 Får vel si meg fullstendig enig i dette, spennende med noe nytt til SAS
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.