Geir-Anders Hansen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Går det ikke å ha bilde i signaturen i dette txt feltet, se evt min eks under her men får bare txt der, gjør jeg noe feil i koden eller går det bare ikke Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det går ikke, dette er innført får ikke få mange irriterende bildesignaturer på forumet her. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Noe som også er en bra ting.. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 ah ha ok takk for svar Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg viser til forumregel #10: #10: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Signaturen skal ikke overstige 4 normale linjer. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.