Andreas Salvesen Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 er det noen piloter i Stavanger området som kunne tenke seg å ha med en fly entusiast med på en flyvetur? kan selfølgelig betale litt for det.. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 13-01-2002: Endret av: Andreas Salvesen ] Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Andreas Salvesen: er det noen piloter i Stavanger området som kunne tenke seg å ha med en fly entusiast med på en flyvetur? kan selfølgelig betale litt for det.. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 13-01-2002: Endret av: Andreas Salvesen ] Ja, ta gjerne en tur til ARN så jeg kan bli med da [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Men seriøst, hvor mye skulle dere ha for å fly meg herfra ARN til Oppdal i påske (har hytte der som jeg og kjæresten skal til) Håper på seriøse svar Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 Om du forteller meg hvor ARN er så kan jeg sikkert gi et svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Samt hvilken flystripe du vil til. Kontakt meg gjerne på email tb10@online.no Siter
Gjest Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Om du forteller meg hvor ARN er så kan jeg sikkert gi et svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Samt hvilken flystripe du vil til. Kontakt meg gjerne på email tb10@online.no Han vil vel fra Arlanda til Fagerhaug Lufthavn, OPPDAL (ENOP), eller populært kalt Røkke intl [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jan Roar Rød Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Roar Rød: Han vil vel fra Arlanda til Fagerhaug Lufthavn, OPPDAL (ENOP), eller populært kalt Røkke intl [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jan Roar Rød Hehe *LOL* det er helt korrekt, med 1 bagasje ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. januar 2002 Skrevet 16. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Om du forteller meg hvor ARN er så kan jeg sikkert gi et svar [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Samt hvilken flystripe du vil til. Kontakt meg gjerne på email tb10@online.no Regner med at det ble litt langt? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siden du ikke svarte mer....hehe ? Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 17. januar 2002 Skrevet 17. januar 2002 Det er ikke noe problem for meg å fly den turen, men det vil jo koste endel, dessuten har jeg ikke hørt noe på email så jeg regner med det ikke er så interessat [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 17. januar 2002 Skrevet 17. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Tarjei Lundarvollen: Det er ikke noe problem for meg å fly den turen, men det vil jo koste endel, dessuten har jeg ikke hørt noe på email så jeg regner med det ikke er så interessat [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hei Tarjei Jeg skal flytte nordover igjen. Tar du to voksne og to barn fra encn til enmh? Og 20 kubikk flyttelass med det samme? "uff" [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 17. januar 2002 Skrevet 17. januar 2002 Hehe, tjaaa, modifisere 172'n "litt". Putte inn en 8000 hesters propell jet i den og litt sånt småtteri så går det vel bra [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.