Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2008 Premium Medlem Skrevet 4. desember 2008 Etterhvert, så har freeware FTX flyplasser blitt ufattelig bra. Da jeg var på Redcliffe med Gresshoppen, falt jeg for fristelsen til å plassere en Fortress i dette nydelige landskapet. Den bare hørte så veldig hjemme der...... :grin: Siter
Daniel Larsen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Herlig Gunnar! Dette var nostalgi av ypperste kvalitet Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Flotte bilder! Spessielt det siste bildet fikk jeg smaken for Gunnar! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg mister munn og mæle :grin: Flott....ikke mere og si Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Er dette real eller? :blush: Om ikke så er det helt fantastisk. :grin: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Av ypperste kvalitet både omgivelser/landskap, flymaskin og fotograf her! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det siste må være real! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.