Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 3. desember 2008 Premium Medlem Skrevet 3. desember 2008 Var litt nysgjerrig på denne, som ble sluppet hos Sky Unlimited i dag. L-4 Grasshopper er en morsom liten sak og et godt tilskudd i FSX Warbird hangaren :grin: Siter
Johan Clausen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Nice one. Hvis/når jeg engang får/køber FSX, så er denne helt sikkert en maskine, jeg skal have. Forresten. Nu ved jeg ikke hvilke repaints der er med i pakken, men hvis ikke den er med, så vil jeeg da gerne requeste den danske Grasshopper: http://www.airliners.net/photo/Piper-L-4A-Cub/1396543/M/ http://www.tomair.dk/dk/profil.htm Har set den mye til diverse danske airshows, og hvergang er det imponerende hvad den kan. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. desember 2008 Den er dessverre ikke med i pakken. Men en så fargerik L-4 er jo en hver painters drøm. Den skal ikke bli umulig å lage, men jeg kommer til å trenge flere foto (venstre side + close-up av nose art) :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Der var det jaggu ikke flere instrumenter enn høyst nødvendig Flotte bilder! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. desember 2008 Der var det jaggu ikke flere instrumenter enn høyst nødvendig Denne var laget så enkel som mulig, ja - men den gjorde en stor jobb i felten. Legg forøvrig merke til den høye antennen. Flyet ble (i tillegg til OP) benyttet til målangivelse for artilleri ild. Har ikke utforsket modellen helt enda, men den militære radioen i flyet ser ut til å være fullt operativ. Forøvrig bøyer antennen seg når jeg får fart på flyet - ikke så rent lite drag :confused: Men denne maskinen tar fort av - høye antenner eller ikke..... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.