Skrevet 3. desember 2008 16 år Hvis du sliter med å være "for kjapp i avtrekkeren", så har faktisk Durex (i tillegg til å lansere en helt ny kondom, men det lar vi ligge) også kommet med noen "herlige" putetrekk. Eller hva kan man si om disse: Bildet ovenfor viser de tre ulike putetrekkene, og bildet nedenfor viser ett av dem i "real-life environment" - lekkert! Og som man ser på bildene, skulle fremsiden av putene bli for "sterk kost" til slutt - er det bare å snu dem (på baksiden er de hvite, med Durex- reklame i stedet..) Putetrekket var i utgangspunktet kun en "reklame-gimikk" for å promotere denne nye kondomen, men så viste det seg (selvsagt) at disse putetrekkene ble kjempepopulære - og flere hundre nye ble trykket opp. Herlig spør du meg.. :cool: Les mer her: http://www.dinside.no/helse/sex-og-samliv/prevensjonsguide/forkjappiavtrekkeren/art796635.html
Skrevet 3. desember 2008 16 år Forfatter He he, Even: må nok skuffe deg - blir nok vanskelig å få tak på disse; med mindre noen legger noen eksemplarer ut på eBay eller lignende. Var i New Zealand dette "markedsføringsstuntet" utspillte seg, så er vel der de fleste putetrekkene befinner seg (i hvertfall ennå).
Skrevet 4. desember 2008 16 år Dængh.. Hadde vært perfekt julegave til meg selv' date=' og kompiser :grin: [/quote']Det tviler jeg ikke på
Skrevet 4. desember 2008 16 år Dængh.. Hadde vært perfekt julegave til meg selv' date=' og kompiser :grin: [/quote'] Greit at ein ikkje legg skjul på det i alelfall :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.