Halvdan Hellenes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Du fikk med deg at de geitene aldri kom frem til de som skulle ha dem? Ja, så såvidt det Geir. Men mener fra i fjor å huske flere av de store organisasjonene jeg støttet også skrev at gaven i noen tilfeller helt eller delvis også vil kunne bli fordelt til andre hjelpebehov eller evt. nyoppståtte situasjoner organisasjonen er/vil bli involvert i. Helt greit når man gir slik info først syns jeg. Men prøver allikevel å velge de store etablerte og kjente for å borge for en viss garanti når det gjelder sikkerhet for at det meste av pengene kommer fram og konkret hjelper de virkelig nødtrengte føler jeg. Men noe "svinn" ifm. adminstrasjon, drift, mediaprofilering, planlegging, organisering, sikkerhetstiltak for de ansatte ute i felten osv. osv. er jo også nødvendig og viktig ift. at pengene blir brukt fornuftig og riktig målrettet på de ofte svært mange alternativene man overveldes av når man treder inn i et humanitært katastrofeområde. Siter
Timmy Brandt Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 LHR-ARN med SAS MD90 Nja.. skal vel stå MD80 her tenker jeg' date=' begynner å bli en god stund siden MD90 var i flåten.. :cool: [/quote'] Hihi, ja det ska stå 80 Fin resa blir det iallafall och jag ser fram emot att flyga MD´n i Winter Wonderland när vi kommer hem. Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Glömde ju att jag och tjejen har köpt en liten present till oss själva också. 3 veckor på Bali och vi flyger med A380' date=' London - Singapore ARN-LHR med British Airways B767 (om dom inte sätter in B777 på linjen igen) LHR-SIN med Singapore Airlines A380 SIN-DPS med Singapore Airlines B777 DPS-SIN med Singapore Airlines B777 SIN-LHR med Singapore Airlines A380 LHR-ARN med SAS MD80 [/quote'] Hoi Hoi.. Er det lov å håpe på bilder fra en sånn tur? Ellers så er det vel ingen store luleplaner for min del.. Noen småting og godeminner, har dog selv lyst på bøker til PPL-A og Billappen Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 I tillegg til tv og br-spiller i førstnevnte post, så blir det noen dvd-bokser, spill og diverse småtteri i tilleg Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vil vel egentlig seie at jula kom tidleg for min del i år: Siter
simon seim Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 jeg tenker at jeg kan gjerne bytte den der mot et par sokker! Siter
Nicklas Winger Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Vil vel egentlig seie at jula kom tidleg for min del i år Jeg får kanskje A5 selv til jul! =) Gleder meg som en unge Siter
K J Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg får kanskje A5 selv til jul! =) Gleder meg som en unge FÅR?! Please explain Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg får kanskje A5 selv til jul! =) Gleder meg som en unge FÅR?! Please explain Det er noen som har det Selv har jeg to stykk, en svart 2008 modell, og en sølvgrå 2006 modell Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ironi Varvik? Sist jeg sjekka hadde du Volvo Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Ja, det var ironi. Virket bare som om Niclas mente at det var helt naturlig å få en A5 i julegave Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Eirik: I see your two, and raise with three. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Jeg er heldig dersom jeg får en Jeg er fullstendig klar over at det ikke er noe vanlig julegave. Så, dersom jeg får det, så tror jeg at jeg kommer til å kjøre landet rundt av glede Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jaja, noen får Audi A5'er og noen får sokker. Er ikke så mye å gjøre med det, men man er like heldig uansett.. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Eirik, hadde vært fornøyd med begge deler! Sliter sokker fortere enn folk spiser jeg! Har dags sokker (etter hvilken dag), i dag er det mandag, har tirsdags sokker på meg, pga Mandag ligger til vask.. typisk.. Ønskeliste: 100 par sokker! (Eirik; Dere har vel ikke Norwegian sokker der oppe?) :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Lite med Norwegian sokker gitt. Men har Bavacs sokker på jobb Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.