Nicklas Winger Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Tenkte og høre litt hva dere her på forumet bruker julelønna på, til deres nærmeste i år. Selv har jeg nettopp kjøpt en Samsung 42" plasma (Full HD) samt samsung Blu-ray spiller til madamen. Får satse på hun blir fornøyd på kvelden Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har faktisk ikke peiling! :eek: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Selvopptatt som jeg er kommer jeg nok til å bruke alle pengene på meg selv. HTC Touch HD frister Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Kjapt spørsmål til deg Gert: Hva skal man egentlig med HD på en så liten skjerm? Siter
Harald Strand Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Tenkte og høre litt hva dere her på forumet bruker julelønna på' date=' til deres nærmeste i år. Selv har jeg nettopp kjøpt en Samsung 42" plasma (Full HD) samt samsung Blu-ray spiller til madamen. Får satse på hun blir fornøyd på kvelden [/quote'] For lite og gjøre? :grin: Neida, jeg har faktisk ikke peiling, kunne godt tenkt meg nye carving-ski! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Selv har jeg nettopp kjøpt en Samsung 42" plasma (Full HD) samt samsung Blu-ray spiller til madamen. Får satse på hun blir fornøyd på kvelden Julegave til madammen påtenkt deg? :grin: Kunne tenkt meg bindinger til de nye twintip skiene mine, fred på jord, bedre veier, lavere avgifter, en haug med filmer osv. Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Du gjennomskuet meg der... Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Nicklas; Det er faktisk ikke HD Det som frister er en telefon uten knapper - har ikke god erfaring med mobiler som har knapper :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 iPhone all the way, Gert. Jeg tror kanskje det blir en Macbook Pro, om jeg blir ferdig med det oppdraget jeg holder på med nå. Siter
K J Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Tenkte og høre litt hva dere her på forumet bruker julelønna på' date=' [b']til deres nærmeste[/b] i år. Så Olaf, hvem har du tænkt dig at forære en MacBook Pro til? :grin: Angående iPod, så er det ikke vejen at gå i Danmark i hvert fald, hvor den kun kan fås med et bestemt (og vældig dyrt) abonnementet fra en bestemt udbyder. Siter
Tor Kjetil Dahl Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det blei en ny Nikon D80 :grin: på meg selv og en laptop på kona. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Mor og far tror jeg får nok med å ha meg her i huset, på godt og vondt.. :whistle: Men den kjære i Bergen vil nok forhåpentligvis få en oppmerksomhet i form av et formelt brev som sier at jeg har fått jobb et eller annet sted i Bergen, og at jeg flytter inn innen januar er omme. Det er i alle fall ambisjonen. Siter
Audun Braastad Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Blir nok et mini-R/C-helikopter og et par cd-er på brodern. Og så en bok og noen filmer til muttern og fattern Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til folk. Gaver er den dumme delen av denne tradisjonen.. Svidde nettopp av noen tusenlapper på en laptop nå i kveld, det får bli en "julegave til meg selv".. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Mor og far tror jeg får nok med å ha meg her i huset' date=' på godt og vondt.. :whistle: Men den kjære i Bergen vil nok forhåpentligvis få en oppmerksomhet i form av et formelt brev som sier at jeg har fått jobb et eller annet sted i Bergen, og at jeg flytter inn innen januar er omme. Det er i alle fall ambisjonen. [/quote'] DET er en flott gave det! Siter
Morten Ruud Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Her i gården blir det en Nintendo Wii til dama, og over nyttår en Xbox360 til meg. Kanskje litt ivrig å ha to spillmaskiner i en ett-roms. Men vi jobber begge turnus så det blir nok tid til mye spennende da... Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=448220#Post448220 Siter
Per-Helge Nilsen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Og hvis jeg skal henge meg på den tråden der om gaver!!?? :cool: så invisterte jeg nettopp noen penger i et trim-apparat til meg selv..litt lurt og være forberedt på den matglade tida i året Ellers hvis jeg skulle ønske noe for meg selv til jul...så måtte det vel bli et el-trommesett, siden en flysimulator kanskje blir en smule mer dyrere og anskaffe seg :grin: Utover det så kjøper jeg ikke gaver...til noen: og madamen vil heller ikke ha noe så da er den saken løst. :whistle: Det er forøvrig mye bedre og gi gaver....om man må det..utenom de faste gangene....det blir en mye mer overaskelse for den som mottar den Så ha en God Jul folkens! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Kjøpte ifjor jul såkalte alternative gaver fra organinsasjoner som Norsk Folkehjelp, Røde Kors, Redd Barna og Kirkens Nødhjelp til alle som fikk gave av meg, unntatt de aller minste barna. Kommer til å gjøre akkurat det samme i år igjen. Burde kanakje gjort det til ungene også, siden de nesten blant alle er de som har mest overflod med "unødvendige" saker og ting de allrede har ørten forskjellige variasjoner av, men det ville kanskje vært litt dårlig gjort syns jeg. Siter
Geir Teigo Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Du fikk med deg at de geitene aldri kom frem til de som skulle ha dem? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Den støtter jeg Halvdan! Hvis man ikke klarer å komme på hva man skal gi i gaver, er det kanskje på tide å tenke i nye baner? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Macbook Pro er nok en jul,bursdag,påske og alle mulige høytiders gave til meg selv. Til foreldre har jeg kjøpt en sak fra RødeKors som er en slik alternativ gave, det er en boks, som rett og slett er tom og alle pengene går til å støtte Røde Kors sitt arbeid. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Det blir tegninger fra meg til alle i familien og de nærmeste vennene mine :grin: Det er tanken som teller :whistle: Til meg blir det vel ny joystick til FS Siter
A L Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Riktig det daniel! blir vel noe ræl, vet ikke om de liker det de får.. men tanken som tenker slev tror jeg at jeg får ny tea kwon do utstyr..altså vest..hanske legg og arm blir bra! Siter
Timmy Brandt Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Glömde ju att jag och tjejen har köpt en liten present till oss själva också. 3 veckor på Bali och vi flyger med A380, London - Singapore ARN-LHR med British Airways B767 (om dom inte sätter in B777 på linjen igen) LHR-SIN med Singapore Airlines A380 SIN-DPS med Singapore Airlines B777 DPS-SIN med Singapore Airlines B777 SIN-LHR med Singapore Airlines A380 LHR-ARN med SAS MD80 Siter
Vegard Mardahl Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Dæven hannj søkke Timmy ! Din heldigris Siter
Johan Luiggi Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Vurderer â gi hjemmelagde pepperkaker eller noe til venner, bedre enn â slöse bort alle penga! Til meg selv: Bilett til Max Manus (ikke en ekte presang men samma det) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Jeg gir det samme som jeg pleier å gi: Blanke fae* i å gi presanger :grin: Fast rituale = Sniker meg på alle andre sine presanger å slipper å betale! Til meg selv blir det vell en bilett til Max Manus (På 10 kroner rabatt med kino kort :grin:) Satser på å få: Falco - Falco 3 (Gold Award versjon). " - Hoch Wie Nie. Armin Van Buuren - Armin Only - Imagine. Nytt tastatur ++ Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 LHR-ARN med SAS MD90 Nja.. skal vel stå MD80 her tenker jeg, begynner å bli en god stund siden MD90 var i flåten.. :cool: Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Siden jeg er min nærmeste, så regner jeg med at jeg antakeligvis blir å kjøpe en Rolex Oyster-lenke til min Tudor Prince Date som julegave til meg sjøl. Til de andre, så gir jeg det som varer lengst: gode minner og hyggelig samvær. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.