Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 God ettermiddag. Jeg er på utkikk etter et kjøreskolespill, som jeg spilte for..ja..9mnd-1 år siden? Husker ikke helt...men, det er ikke 3D Driving School det er snakk om, bare så det er sakt. Er et annet.. Eneste jeg egentlig husker, er at du tar lappen, også henter b.la moren din ellernoe, kjører på motorveien.. Ganske lite jeg husker, men bestemt meg for at dette spillet skal jeg finne. Jeg tror, TROR at det og er sånn at det går ann å fylle bensin osv.. Håper noen kan hjelpe meg På forhånd, Takk! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Haha, hørtes faktisk litt kult ut! :grin: Er det slik at kjære mor vil ta over rattet om man får for høy score på "angstometeret"? :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Haha neida, man har liksom tatt lappen, også får du telefon om å hente en venninde eller noe tror jeg, også henter du folk, slipper de av.. Utrolig irriterandes at jeg ikke finner det! :mad: :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Men det kunne vært en artig mod til GTA IV.. Det savner jeg.. Kjøre taxi, ta kunder og tjene penger. Det samme med buss. Det hadde vært gøy.. Eller gjøre "ordentlige" jobber som f.eks. å kjøre varebil, søppelbil, etc. Siter
Joakim Hagen Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 arg. Vært kjekt å vite navnet på spillet. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Noe slikt da? http://www.3dfahrschule.de/uk_download.htm Laster ned demoen og prøver selv :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Bjørn: Var ikke det jeg var på utkikk etter, for det har jeg allerede.. :grin: Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Midtown Madness kan vel ikke akkurat kalles en kjøresimulator-lignende programvare. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.