Geir Teigo Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Syns det var skikkelig coolt å kjøre kran i shipsimulator 2008. Nå kommer det en kransimulator. GØY Kransimulator omtale med DEMO Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, jeg blir mer og mer imponert over kreativiteten til oss mennesker. :grin: Men, det hadde vært greit å få noen som faktisk kan skrive norsk til å skrive omtalen. Vi får håpe dette ikke var en norsk stil. :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Så ikke helt hva som var galt med språket i artikkelen på gamer.no, mulig jeg er for trøtt akkurat nå. Ikke veldig spennende skrevet, men det er vel grenser for hvor spennende man kan skrive om en kran-simulator, og rent grammatisk var den ihvertfall milevis foran mye av det som skrives her på forumet hvor mange ikke kan forskjellen på og/å og ett/et. Siter
Audun Braastad Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe, jøss.. Det var jo også noe å lage simulator for Språket var ikke helt på topp nei.. For en stund siden lanserte en demo av et spill som heter Kran-Simulator 2009. og plassere dem i riktig plass så raskt som mulig. Den neste bygningbiten I disse tentamenstider er jeg ganske pirkete når det gjelder riktig språk, hehe Siter
Martin Nylund Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Dette var jo gøy! Noen som vet om det er flere prosjekter på demoen enn det første huset? Jeg kan ikke tysk, så der står jeg fast :grin: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 synes disse tyskerne lager alt som kan lagest innenfor simulator og tycoon games, når får vi en drikke simulator, Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hehe. Her er en Youtube snutt fra denne simmen: [video:youtube]J7QaEFssc-Q Kanskje noen kan lage en IT konsulent sim.. Så kan alle få oppleve dramaet ved ulike kjente og ukjente IT crash Hehe, hadde vært noe. Blitt vekt midt på natta, alarmene uler etc.. Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Haha, ser jo litt artig ut for voksne barn, så dette må nok prøves. Støtter den joystick, eller blir det kun statisk opp/ned, frem/tilbake her? Drikke- simulator, og IT-konsulet- simulator er jo absolutt gode forslag, alt kan simuleres. Hatt en røff natt Jon Ola?; hva har du stelt i stand nå, den virket jo i går... :grin: Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ikke nå, men med snart 10 år i bransjen opplever man jo litt av hvert.. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 synes disse tyskerne lager alt som kan lagest innenfor simulator og tycoon games' date=' når får vi en drikke simulator, [/quote'] Hadde vært fint! Råne simulator, drikke simulator :glis: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 råne simulator. bli det på jessheim d da:P Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja, det eller på Coop Prix Tau.. de sperra veien i går :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Halden <-> Strømstad på Skjærtorsdag^^ Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Haha' date=' ser jo litt artig ut for voksne barn, så dette må nok prøves. Støtter den joystick, eller blir det kun statisk opp/ned, frem/tilbake her?[/quote'] Den støttar joystick ja Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Astragon heier i det siste. De lager alt mulig rart av simulatorer. Håper den blir bedre enn bus simulatoren dems.. Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Kult, takk for svar Knut Arne. Da får ta meg tid til å teste dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.