Øystein Granslo Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 at alle brukere på dette forumet er registrert med ekte navn, og ikke jallanick's? Husker ikke åssen det var da jeg registrerte meg som ny bruker, men er det er krav eller bare en uskreven regel? Dette må jo være det eneste forumet i verden der folk faktisk tør å legge ut hele navnet sitt? Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 [quote=må jo være det eneste forumet i verden der folk faktisk tør å legge ut hele navnet sitt? Nei faktisk ikke.Er medlem i et forum/virtuelt selskap fra usa,og der r det og kun fullt navn på forumet,men nick på serveren når en flyr Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 hmm.. har faktisk ikke tenk på det. men husker jeg rett så må¨man vell registrer sitt NAVN og man må ha en gyldig @mail konto. og da funker vist ikke Hotmail,msn,gmail osv. kan godt hende jeg er på bærtur(litt uten om sesongen men) men i så fall så er det vell noen som retter på meg, Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg foretrekker i alle fall et forum med navn Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg syns egentlig det er ett fett om man bruker sitt virkelige navn eller nick på fora, jeg vil si man er ganske anonym her selv om man bruker sitt virkelige navn. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja! Jeg aner ikke hvem du er :grin: Siter
Alexander Nilsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Man registrerer seg her jo med både ekte navn (dette vises) og et innloggingsnavn (vises ikke) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.