Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Helloen!

Vel, jeg hadde en tråd her for en god stund siden angående skoleskipet jeg var elev på, nå er jeg ferdig der og er mønstret som motormannlærling ombord på Sea Cougar, båten tilhører Deep Sea Supply!

For tiden ligger vi utenfor Alexandria i Egypt, hvor vi går frem og tilbake mellom Abu Qir som er basen og Scarabeo 6 som er riggen vi opererer mest ved. Bildene er vel nesten av absolutt dårligste kvalitet,grunnet mobilkamera, men uansett her har dere noen bilder:) Klar.jpg

Her ligger vi utenfor 500m sonen til Scarabeo 6, en varm og fin dag, noe det er ganske mye av her nede, spesielt varm!

Klar2.jpg

Her er vi på vei enten fra eller til rigen, litt usikker;)

Photo5.jpg

Her et bilde under Ankerhåndering.

largbs.jpg

Og tilslutt et bilde av testing av FIFI anlegget vårt!

Det var det jeg hadde får denne gang, mulig det kommer fler bilder når jeg kommer hjem til Norge igjen, og slipper dette satelittnettet vi har her nede i middelhavet!

Mvh Lars Petter Hassel

Skrevet

Lekker reportasje Hassel! Vi trenger mer slikt OT-stoff på forumet. Skal vi bytte noen uker? Du på et kontor i Stavanger, og jeg i varmen :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Litt usikker på den byttingen Tore, det er litt deilig og varmt her nede nå i desember, iallefall i forhold til hjemme i Norge

Skrevet
  • Forfatter

Pøøh, jeg kommer hjem akkurat i tide til jul, om jeg går glipp av adventstiden, så skal jeg vel heller klare meg

Skrevet

Dette var artig! Moro å se hvordan det er der nede i Egypt.

Håper at du legger ut flere bilder ved en senere anledning :)

Mvh

Mysterious D

Skrevet
  • Forfatter

Hehe, det er ikke så spennende som det ser ut som, hehe!

Men det er en liten forandring, bort ifra Norge litt og se noen små deler av verden!

Skrevet
Stilig og se fra båten!

Og de mobil-bildene var da ikke stygge de! :)

Hassel legger både hjerte og sjel i alle sine bilder, så her kan man ikke skille mellom speilrefleks og mobilkamera, det er i allefall helt sikkert. :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Hahah, du Daniel du Daniel:P

Fint at dere likte de får som var der, mulig jeg har noen flere, skal se etter når jeg er ferdig for dagen nede i maskinen;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …