Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Etter dages siste tur på Vatsim,med PSS 757-200F. På cargo 12. Det meste slått av.Virtual cockpit. Blir en travel tid for jul.Masse pakker som skal frem. Fikk selv en ny dynamo til bilen min,sendt fra USA med UPS :grin: Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Flotte bilder. Av en eller annen grunn fikk jeg helt andre assosiasjoner når jeg leste "The Browntailed Santaclaus" uffameg...sent...sliten..natt.. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Flotte bilder. Av en eller annen grunn fikk jeg helt andre assosiasjoner når jeg leste "The Browntailed Santaclaus" uffameg...sent...sliten..natt.. :grin: Det er vel egentlig the brown santa claus de kalles ja. Der de kommer i sin brune UPS bil på døra til folk med julegaver etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.