Skrevet 29. november 2008 16 år Kjempe flott. Dette er vell en ch46 right? har fløyet mye med CH-47 i forcen...
Skrevet 29. november 2008 16 år Kjempetøff gjennomføring det der! Innimellom minner det mye om nygebynnere i Battlefield som forsøker å fly helikopter for første gang...
Skrevet 29. november 2008 16 år Tøff film Jepp det er en ch-46 sea knight, eller hkp4 som svenskene kaller den.
Skrevet 29. november 2008 16 år Heftig oppvisning. Skikkelig stilig og se den fly baklengs så lenge og så fort.
Skrevet 29. november 2008 16 år Forfatter Egentlig så er vel Svenskenes utgave av den sivile versjonen - dvs Boeing Vertol 107. Og noen Japanskbygde Kawasaki Vertol 107. Tror jeg
Skrevet 29. november 2008 16 år Utrolig tøft med sånn "råflyvning" med helikopter. Ligger nok litt skills og erfaring i det
Skrevet 30. november 2008 16 år Dyktig pilot bak spakene der ja,men syns sikkerhetsmarginen til publikum var minimal.
Skrevet 30. november 2008 16 år Jeg så enda dristigere flyging med RAF's Boeing Chinook på Duxford nord for London i mai, så ut som fysikkens lover ble opphevet. Sikkerhetsavstanden på filmen ovenfor virket kanskje liten fordi det ble brukt zoom-linse eller telelinse?
Skrevet 30. november 2008 16 år Jøø, imponerende oppvisning! Spessielt imponert ble jeg over den "rullende landingen" som var på slutten. Den radaren under fartøyet kan umulig være godt beskyttet mot vær og vind? :grin:
Skrevet 30. november 2008 16 år Hva er forskjellen på den der og Chinooken? den største forskjellen er vel at Chinooken er større å har to sett med hjul foran, men det er nok masse mer
Skrevet 30. november 2008 16 år Chinooken kom senere, ergo, det er en tidligere versjon, som kom på 50 tallet? Pluss det er noe forskjeller på størrelse..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.